• vmsw
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-01 12:49
Al enkele maanden heb ik het topmodel van Acer, wat betreft entertainment laptop. De 8920G, zoals ik ook gereviewedheb op Tweakers.

Echter toen, en nog steeds, zit ik met het volgende probleem: het formaat.
De laptop is groter dan een gemiddelde, en veel soortgelijke met zo'n formaat (HD)scherm zijn er niet. Komt dus bijna niet voor.
Ik heb expres een tijd gewacht, om te hopen op een leuk aanbod, of uberhaupt een tas die geschikt is, echter heb ik slechts 1 model dat wel kan gevonden. Van Acer, zal dan ook wel speciaal voor deze laptop bedoeld zijn. Nadeel is echter dat ik hem vrij lelijk vind, en het fijn zou vinden als ik ook meer spullen kwijt zou kunnen in de tas. Dit is dus de mogelijkheid die ik heb.

Ik heb op zeer veel webshops (waaronder bekende en minder bekende) en nog langs twee lokale tassen/kofferwinkels geweest, echter kom ik verder niks tegen. Hoogstens zo'n koffertje die je achter je aansleept met wieltjes, maar dat lijkt me toch wel weer een beetje overdreven.

Kortom.. waar kan ik een 18.4" tas (dus geen sleeve of trolley ofzo!) vinden?

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-01 16:35

scorpie

Supra Addict

http://www.kaboodle.com/r...-17-classic-laptop-case-7

Gewoon even zoeken op Google naar 18.4" laptop cases, dan zie je vaak al staan dat precies jouw model laptop gewoon in een 17" variant past. Verder geen ervaringen ofzo, ik heb (gelukkig) maar een 15" ;)

edit @ hieronder: hij is idd 15.4"

[ Voor 6% gewijzigd door scorpie op 17-09-2008 20:10 ]

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• vmsw
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-01 12:49
scorpie schreef op woensdag 17 september 2008 @ 18:47:
http://www.kaboodle.com/r...-17-classic-laptop-case-7

Gewoon even zoeken op Google naar 18.4" laptop cases, dan zie je vaak al staan dat precies jouw model laptop gewoon in een 17" variant past.
Tassen die ik geprobeerd heb gaat dit slechts nét, of bijna niet. Hoop eigenlijk dat er eentje is met net wat meer ruimte dan gemiddeld. Door het hier te vragen hoop ik dta iemand het "toevallig" gezien heeft ergens, en het vandaar onthouden heeft.
Verder geen ervaringen ofzo, ik heb (gelukkig) maar een 15" ;)
15.4" zou dan wel wenselijk zijn, maar sowieso inderdaad wel prettig als werklaptop. Heb om die reden hiernaast ook nog een MSI Wind met slechts 10" en sleeve :)

[ Voor 7% gewijzigd door vmsw op 17-09-2008 18:53 ]

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Van Acer, zal dan ook wel speciaal voor deze laptop bedoeld zijn. Nadeel is echter dat ik hem vrij lelijk vind,
Vergeleken met andere Acer tassen, vind ik deze best mooi. Lijkt erop dat je niet veel keuze hebt, trendy tassen zoals Golla mag je sowieso vergeten.

March of the Eagles