Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

windows geinstalleerd via veillige modus

Pagina: 1
Acties:
  • 154 views

• amx
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-11 08:15
hoi,
ik heb op een computer via veilige modus windows geinstalleerd, omdat de oude configuratie niet meer te benaderen was, en er geen interne cd-rom speler in de pc zit. de externe (usb) wordt niet herkend bij opstarten door de compaq 350 mhz sff pc. Nu is windows goed geinstalleerd, alleen kan ik niet bij de program files komen. Is dit aan te zetten in de registry? de harde schijf begint namelijk vol te lopen, en er staat vrij weinig op, ik denk dat er in program files veel bestanden staan.
Alle hulp is welkom, bij voorbaat dank

Adriaan

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Windows xx ??

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Waarom lukt het ook niet om bij program files te komen. Mocht je het over XP hebben (ik weet niet of dat in Vista ook is) dan krijg je in de Windows en Program Files wel een vraag of je zeker weet of je door wilt gaan. Als je daarop klikt zie je gewoon alles.

☻/
/▌
/ \

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
Edit: spuit 11

[ Voor 90% gewijzigd door Dysmael op 17-09-2008 18:59 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Zoals je ziet, met onvolledige informatie verpakt in een slechtzittend jasje gaat een topic als dit niet helemaal werken.
Er zijn hier een paar regeltjes die voor allemaal het leven wat aangenamer maken.

Zo geef je niet aan wat je zelf hebt geprobeerd om te achterhalen waarom het niet werkt, en dat is iets wat we hier wel verwachten van je; zie ook de Windows Clients - Policy .
  • Kies een goede topic titel die je probleem omschrijft, maar ook je OS tussen vierkante haakjes bevat. Voor meer eisen zie de Windows Operating Systems Policy hier ook over.
  • Omschrijf je probleem helder en duidelijk en geef zo veel mogelijk relevante informatie (wat lukt er precies wel en niet in safe modus, sinds wanneer?, wat is de root cause van die Safe mode install geweest)
  • Geef aan wat je zelf al geprobeerd hebt om dit probleem op te lossen, en wat je bijvoorbeeld al opgezocht hebt hierover op Google of de GoT search
Zomaar een paar dingetjes die je bij een volgende poging kunnen helpen om een duidelijker verhaal te maken :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.