Toon posts:

[W2003 & XP] Wireless & LAN Policy

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb zitten Googlen en de search doorgegeken maar kan geen antwoord vinden op mn vraag:

Ik zou graag een policy (binnen W2003/GPO) willen activeren die het onmogelijk maakt om een LAN en WLAN connectie tegelijkertijd te hebben. Dit om het LAN niet open te gooien via een WLAN verbinding die op dat moment ook actief is.

Heeft iemand hier ervaring mee? In de standaard policy kanik alleen SSIDs etc. opgeven maar niet een policy als deze opgeven.

Dank alvast!! :)

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Wireless Policy
Hier vindt je daar meer info over.
Wired Policy
In Windows Server 2003 zijn in computer configuration & user configuration genoeg settings te beheren voor een LAN.

Je zou dus een een ou kunnen maken met alle clients die wireless werken daar koppel je dan de wireless policy aan. De andere ou heeft alleen maar Wired clients en die krijgen dan de andere policy.

[ Voor 37% gewijzigd door Turdie op 17-09-2008 16:26 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga even lezen, wat wel zo is, is dat elke gebruiker gebruik moeten kunnen maken van beiden, echter niet tegelijkertijd.

Verder geeft het docment watje aangeeft aan hoe je wireless policys kan aangeven maar hier vind ik niet terug wat ik zoek. (thanks!!)

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2008 15:56 ]