Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hoe flash installeren in FF zonder beheerdersrechten?

Pagina: 1
Acties:
  • 799 views

• Dolemans
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-03-2023
Op mijn werk is Windows 2000 met IE de standaard.

Nu gebruik ik zelf FF, maar krijg daar de Flash niet aan de praat omdat bij het installeren van Flash beheerdersrechten nodig zijn.

Hoe kan ik Flash wel installeren in FF, de beheerdersrechten omzeilend???

Flash werkt overigens wel in IE... - en ik wil de IT-afdeling niet lastig vallen met mijn probleem, want ze konden FF wel eens niet-standaard software vinden....

(Google en quicksearch gaven mij nog geen oplossing)

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:47

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Als je Firefox Portable gebruikt, kun je Flash als extension installeren. Zie ook: http://portableapps.com/support/firefox_portable#plugins

Rail Away!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:02

Pierre

Van nature lui!

Dolemans schreef op woensdag 17 september 2008 @ 15:04:
Op mijn werk is Windows 2000 met IE de standaard.
Dat zal dan wel met een bepaalde reden zijn of niet

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-11 14:48

painkill

Pain(k)(ill)

Je zult toch echt je IT mensen lastig moeten gaan vallen met dit, want ik denk niet dat je allerlei dingen mag gaan veranderen op je pc op het werk ;)

En met dingen bedoel ik programma files, register, windows files etc...

Mijn SNES verzameling!

• Dolemans
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-03-2023
Hmmm, ik ga dat portable zeker proberen. Thanks.

Ach, als ik al FF kan installeren, waarom Flash dan niet? Flash lijkt me veel onschuldiger dan FF.

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-11 14:41
Bij mij hetzelfde probleem (met PortableApps Firefox), maar krijg die Flash-plugin ook niet aan de praat. Ik krijg inderdaad de gele balk, ik klik op Allow en ik zie een installatie-balkje voorbij vliegen. Daarna is 'ie weg en heb ik nog steeds geen Flash.

Iemand een idee?

Edit: inmiddels is het opgelost. De toegevoegd bestanden werden steeds verwijderd door een rechtenkwestie.

[ Voor 8% gewijzigd door StephanVierkant op 09-12-2008 12:35 . Reden: opgelost ]

Verwijderd

C:\WINDOWS\system32\Macromed\Flash is de standaard locatie waar de Flash installatie naar toe wil.
:/ ..

Als ik het zo snel goed gezien heb plaatst de Flash installer (o.a.) deze bestanden extra in bovenstaande map naast de bestanden die IE voor Flash gebruikt..
C:\WINDOWS\system32\Macromed\Flash\NPSWF32.dll
C:\WINDOWS\system32\Macromed\Flash\NPSWF3~1.EXE
C:\WINDOWS\system32\Macromed\Flash\UNINST~1.EXE

No Go dus als je geen beheerders rechten hebt.

• VVVJeroen
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Wat wel mogelijk is is de portable versie gebruiken. Hierbij krijg je een plugin folder waarin je simpelweg de Flash installer kan uitpakken. Vervolgens werkt het ook.

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-11 14:41
VVVJeroen schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 18:52:
Wat wel mogelijk is is de portable versie gebruiken. Hierbij krijg je een plugin folder waarin je simpelweg de Flash installer kan uitpakken. Vervolgens werkt het ook.
Heb je m'n bericht überhaupt wel gelezen?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
En no way dat we je hier gaan helpen de beveiligingen van de IT afdeling te omzeilen, want omdat je zelf al zegt "ze zouden dit wel eens niet-standaard software kunnen vinden", en daar hebben ze vast erg goede redenen voor :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.