Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• DynamicDreams
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:57
Ik heb me inmiddels kapot gezocht met google op zoek naar een mogelijkheid om het geluid van een telefoongesprek via de speakers/mic van mijn laptop te laten lopen. Dit zou voor mij erg handig zijn tijdens het thuiswerken zodat ik mijn handen vrij heb om stukken erbij te pakken.

Met mijn oude SE-telefoon had ik iets van een Voice Gateway die ik kon koppelen, maar nu zie ik dat nergens meer. Kortom: hoe lus ik het geluid door naar mijn laptop?

Ik ben in het bezit van een HTC4350 met WM6 Pro, gekoppeld met een USB-kabel aan mijn laptop met Windows Vista.

12x JA Solar 375 Wp op oost-west met Goodwe GW3600D-NS

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Middels een bluetooth module en dan via AD2P?

of gaat dat ook niet werken?

[ Voor 38% gewijzigd door Imperium op 19-09-2008 17:06 ]

Verwijderd

In theorie moet 't werken ja. Maar bestaan die programma's ook al wel?

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:32
Bij mij werkt het zo.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/jjvdveen/got/wbm/bttelaud.jpg

Daar dus op 'Connect' drukken en dan werkt het bij mij.

Ik heb wel de WIDCOMM stack geïnstalleerd, dus het kan ook zijn dat hij daarbij zit. :)

[ Voor 23% gewijzigd door Jaap-Jan op 20-09-2008 18:26 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• DynamicDreams
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:57
Ziet er goed uit, maar dat werkt via bluetooth. Ik wil het juist graag werkend hebben via USB omdat mijn laptop (helaas!) geen bluetooth heeft.

Het is toch vreemd dat het niet via USB kan?

12x JA Solar 375 Wp op oost-west met Goodwe GW3600D-NS

• SibboNL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-11 11:18
Koop voor een tientje zo'n mini-bluetooth-adapter?

Steekt 2mm uit je laptop, ik heb 'm er altijd inzitten, en sleep 'm gerust overal mee naartoe, gewoon met dat ding erin.
Nooit problemen mee.
Pagina: 1