Ik heb een mooie phillips hd-ready tv (32pf5331) deze heeft een 2 hdmi ingangen en geen vga of dvi, ik heb dus mijn pc aangesloten op mijn pc doormiddel van HDMI, mijn videokaart is een ATI RX3870 van msi hierbij zat een verloop blokje voor DVI naar HDMI, van dit verloop blokje loopt dus een HDMI kabel naar mijn TV.
Eigenlijk werkt alles gewoon maar ik krijg geen volledig beeld
, ik krijg rondom een zwarte rand en dit stoort mij heel erg. Nu heb ik ook een ASUS laptop met een Nvidea (8600m gs) chip erin als ik het zelfde blokje op mijn DVI uitgang op mijn laptop aansluit krijg ik wel gewoon volledig beeld.
Hoe kan dit? Heeft dit te maken met die HDCP ofzo? Ik heb zo een beetje alles wel een keer aangeklikt gevinkt of uitgezet in de ATI catalyst center maar ik krijg het maar niet voor elkaar.
Ik heb het internet al afgestruint maar er is bijna niks te vinden over dit probleem.
Hebben jullie een Idee of een oplossing?
Eigenlijk werkt alles gewoon maar ik krijg geen volledig beeld
Hoe kan dit? Heeft dit te maken met die HDCP ofzo? Ik heb zo een beetje alles wel een keer aangeklikt gevinkt of uitgezet in de ATI catalyst center maar ik krijg het maar niet voor elkaar.
Ik heb het internet al afgestruint maar er is bijna niks te vinden over dit probleem.
Hebben jullie een Idee of een oplossing?