Touchpad Toshiba laptop is gestopt

Pagina: 1
Acties:

• Dionysius
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-11-2024
Hallo,

Vorige week begon mijn touchpad te flippen van mijn Toshiba L40 15b, door mijn mousepointer als een gek door het beeld te slingeren en overal op te klikken als ik hem maar iets aanraakte. Daarna heb ik hem opnieuw opgestart en deed hij het helemaal niets meer.

Alles eraf gegooit van synaptics en ook uit app beheer gehaald opnieuw geinstalleerd zonder problemen, maar nu doet hij helemaal niets. FN=F9 (inschakelen touchpad) reageert ook nergens op... usb muis werkt overigens wel gewoon.

Iemand enig idee??

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:42
Kijk eens wat apparaatbeheer zegt. Ik denk dat er of iets mis is met je hele touchpad, of dat er misschien een contactje niet goed zit. Het lijkt iig sterk op een probleem met je touchpad zelf.

Verwijderd

Mousepointer slaat bij mij ook wel eens op hol en onder xp vaker dan onder ubuntu.
Als oorzaken vermoed ik: vocht - draadloze meuk in de buurt - achtergrond processen zoals AV updates of Skype.
Reboot wil dan wel helpen en als ik ff door wil werken externe muis inpluggen.
Doe eens voor de lol een test met een live cd, kost je max 15 minuten of zo. Als dat feilloos werkt, dan is het je OS
(edit: kans op losse contacten schat ik laag in, tenzij je de laptop hebt laten vallen, maar dat maak ik niet op uit de posting.)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2008 16:44 ]

• Dionysius
Hij deed dat flippen maar heel even, maar sindsdien doet mn touchpad helemaal niets meer. Ook met een boot cd werkt hij niet, dus vrees het ergste :(

• Dionysius
Vandaag begon hij spontaan in 1x weer te werken... ik snap er niets meer van. Volgens mij kwam het door een windows update, want die had ik daarvoor geinstalleerd :?

• Dionysius
Dat was trouwens voor korte duur, tot nog toe doet hij niets :(

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-01 22:32
Waarschijnlijk dus een los contact, dan toch contact opnemen met Toshiba of zelf openmaken als je buiten de garantie bent.
Pagina: 1