Naar aanleiding van Lustucru in een ander topic open ik even een nieuw.
Wanneer ik in een bepaald Excel document een regel of kolom in probeer te voegen, krijg ik de melding "Kan geen objecten van het blad afschuiven."
Volgens het knowledgebase artikel zou het aan opmerkingen liggen in cellen die verborgen gaan worden.
Ik probeer alleen niets te verbergen, ik probeer een regel in te voegen.
In heel het document zitten nergens opmerkingen.
De macro heb ik toch uitgevoerd, maar zonder succes.
Via microsoft.public.nl.office.excel ben ik ook niets verder gekomen.
Daarin werd wel geopperd dat de laatste rij data zou bevatten (65536).
Ik heb alle ongebruikte kolommen en rijen apart verwijderd, maar sowieso kwam de cursor bij het drukken van CTRL-END slechts op V1000 uit, dus nog lang niet aan het maximum.
Heeft iemand nog enig idee hoe ik dit op kan lossen?
Als ik de data naar een ander blad kopieer, dan kan ik vervolgens wel invoegen, dan zit ik alleen met mijn opmaak die helemaal stuk is, en nog wat andere onaardigheden.
Wanneer ik in een bepaald Excel document een regel of kolom in probeer te voegen, krijg ik de melding "Kan geen objecten van het blad afschuiven."
Volgens het knowledgebase artikel zou het aan opmerkingen liggen in cellen die verborgen gaan worden.
Ik probeer alleen niets te verbergen, ik probeer een regel in te voegen.
In heel het document zitten nergens opmerkingen.
De macro heb ik toch uitgevoerd, maar zonder succes.
Via microsoft.public.nl.office.excel ben ik ook niets verder gekomen.
Daarin werd wel geopperd dat de laatste rij data zou bevatten (65536).
Ik heb alle ongebruikte kolommen en rijen apart verwijderd, maar sowieso kwam de cursor bij het drukken van CTRL-END slechts op V1000 uit, dus nog lang niet aan het maximum.
Heeft iemand nog enig idee hoe ik dit op kan lossen?
Als ik de data naar een ander blad kopieer, dan kan ik vervolgens wel invoegen, dan zit ik alleen met mijn opmaak die helemaal stuk is, en nog wat andere onaardigheden.