Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Turkse en Marokkaanse tweakers: welke Telco heb jij?

Pagina: 1
Acties:
  • 390 views

• Adjo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-11 13:35

Adjo

my first vectrex...

Topicstarter
Dit topic is speciaal gericht op users met een allochtone achtergrond (maar natuurlijk mag iedereen meediscussieren). Ik ben namelijk benieuwd welke Telco's het beste zijn, wanneer je veel naar het thuisland belt (en familie in andere landen).

Ortel? Lebara? Ay Yildiz? Lyca?
Wat zijn jullie ervaringen?

Maar belangrijjker nog:
- wat wil je van je telco?
- wat kan ie nog beter doen?
- en waar moet ie mee stoppen?
- Wat is de belangijkste reden om te kiezen (behalve de goedkoopste belminuten)?
- en vinden je ouders hetzelfde belangrijk als jullie? (ik neem aan dat zij ook veel bellen met het thuisland)

Ben zeer benieuwd naar jullie ervaringen....

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-11 11:19

netblade

Sunrise

Ikzelf zou het beter vinden als er ook eens een abonnement voor deze (grote) doelgroep naar voren komt. Voor zover ik weet zijn het tot nu toe enkel prepaid kaartjes.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dit topic is veel te breed. Je kan bijvoorbeeld net zo goed vragen welke merk auto iemand goed vindt, daar krijg je ook tig verschillende antwoorden op. :Y)

Omdat dit naar een opsomtopic neigt zonder verder echt discussiewaarde te hebben, gaat deze op slot. Je mag een nieuwe poging wagen, maar dan verwachten we meer dan een lijstje met vragen.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.