Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Mijn Systeem Set:

Mobo:Asus P5N32-SLI SE Deluxe (BIOS version 0704)
(Chipset:NVIDIA nForce4 SLI X16 Intel Edition), (Nvidia en Marvell PCI-E Gigabit LAN)
CPU: Intel Core2 Duo E6700
Mem: 2x1gGB GEIL DDR2 667mhz low latency.
Vga: Asus 7950Gx2

Switch: Linksys 24poort Gigbit

Mijn Probleem:
Zodra ik vanaf mijn laptop of andere pc een remote desktop verbinding maak naar de Pc met de bovenstaande Specs dan reboot hij meteen zonder BOD of foutmelding in de eventlog.

Als ik een rdp verbinding maak vanaf deze pc naar een andere pc is dit geen probleem.
Ook een rdp vanaf of naar mijn laptop naar de andere pc is ook geen probleem.

Wat heb ik al geprobeerd:
- Tussen de 2 onboard netwerkkaarten geswitcht.
- Windows Firewall uitgezet
- Virus scanner service uitgezet.
- Op google gezocht en nog geen oplossing gevonden.
- Een paar keer gevloekt en gescholden :(

Iemand een suggestie of oplossing misschien 8)7

Bedankt!

Jeroen

• Decarsul
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-07 12:44
misschien is het een software probleem.

Heb je misschien al een ander programma gebruikt, om te kijken of die hetzelfde doen? (teamviewer is gratis te gebruiken om te testen www.teamviewer.com)

Verwijderd

Topicstarter
Decarsul schreef op woensdag 17 september 2008 @ 10:32:
misschien is het een software probleem.

Heb je misschien al een ander programma gebruikt, om te kijken of die hetzelfde doen? (teamviewer is gratis te gebruiken om te testen www.teamviewer.com)
Ik heb geen andere remote software geprobeerd maar wat wel een feit is wanneer ik remote desktop uitschakel en een remote verbinding probeer te maken reboot hij in ieder geval niet dus we kunnen er wel vanuit gaan dat het aan remote desktop zelf ligt.

Bedankt,

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben zelf nog wat verder gekomen met het RDP probleem.

Ik heb de Nvidia vga drivers versie 175.19 WHQL geuninstalleerd en toen werkt remote desktop gewoon weer zonder dat mijn Pc reboot.

Daarna weer de al laatste versie 175.19 WHQL Nvidia vga drivers geinstalleerd en Remote desktop wederom getest maar dan werkt remote desktop weer niet maar mijn pc reboot niet meer.

Remote Desktop uitgezet en weer aan maar hij blijft het niet doen.
Als ik probeer de RDP sessie op te zetten naar deze PC duurt het heel kort dat hij de sessie weer afbreekt tevens zonder melding.

Ik heb remote DT v6.0 opnieuw proberen te installeren maar dan komt hij met een melding dat ik al een nieuwe versie heb uit SP3.

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb eindelijk na lang zoeken en proberen de oplossing gevonden.

De volgende Reg Key toevoegen en klaar is kees.

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Session Manager\Memory Management]

"SessionImageSize"=dword:00000020

0x20 = 32 MB
0x40 = 64MB
Er boven werkt niet

Bedankt voor alle reakties :z