Gister avond stond mijn iPhone gewoon rustig in zijn docking station toen opeens het scherm compleet wit werd. Ik heb hem toen verbaasd uit me docking gehaald waarnaar het scherm zwart werd, wat gelijk ook het laatste was wat mijn iPhone deed. Hij reageert nergens meer op naar mijn idee. Ik heb hem aan iTunes gehangen (waarneer komt daar nou eens een Linux versie van
). Deze geeft aan dat de iPhone in recovery mode zit en dat ik hem moet restoren, alleen dit wil niet lukken. Hij crasht met de melding dat de iPhone niet gerestored kan worden.
Dingen die ik geprobeerd heb:
- Via iTunes restoren.
- Resetten door de home en sleep knop gedurende 10 sec in te houden.
- Home button 10 sec inhouden, hij zou dan via iTunes gerestored moeten kunnen worden.
- Eerst de home en sleep button gedurende 10 sec inhouden, en daarna de sleep knop loslaten en de home knop nog eens 10 sec vasthouden.
Echter reageert mijn iPhone dus nergens meer op. Al verschillende topics op internet gelezen van mensen met hetzelfde euvel (white screen of death genoemd). Maar nog geen oplossing. Heeft hier iemand nog goede ideeen? Of moet ik vanmiddag maar langs The Phone House voor een RMA?
En er is meende ook iets van een DFU reset oid, alleen ik kan hier nergens iets over vinden op internet. Iemand een idee hoe het wel heet?
Dingen die ik geprobeerd heb:
- Via iTunes restoren.
- Resetten door de home en sleep knop gedurende 10 sec in te houden.
- Home button 10 sec inhouden, hij zou dan via iTunes gerestored moeten kunnen worden.
- Eerst de home en sleep button gedurende 10 sec inhouden, en daarna de sleep knop loslaten en de home knop nog eens 10 sec vasthouden.
Echter reageert mijn iPhone dus nergens meer op. Al verschillende topics op internet gelezen van mensen met hetzelfde euvel (white screen of death genoemd). Maar nog geen oplossing. Heeft hier iemand nog goede ideeen? Of moet ik vanmiddag maar langs The Phone House voor een RMA?
En er is meende ook iets van een DFU reset oid, alleen ik kan hier nergens iets over vinden op internet. Iemand een idee hoe het wel heet?