Toon posts:

[iPhone 3G] wil niet meer uit recovery mode

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gister avond stond mijn iPhone gewoon rustig in zijn docking station toen opeens het scherm compleet wit werd. Ik heb hem toen verbaasd uit me docking gehaald waarnaar het scherm zwart werd, wat gelijk ook het laatste was wat mijn iPhone deed. Hij reageert nergens meer op naar mijn idee. Ik heb hem aan iTunes gehangen (waarneer komt daar nou eens een Linux versie van :(). Deze geeft aan dat de iPhone in recovery mode zit en dat ik hem moet restoren, alleen dit wil niet lukken. Hij crasht met de melding dat de iPhone niet gerestored kan worden.

Dingen die ik geprobeerd heb:

- Via iTunes restoren.
- Resetten door de home en sleep knop gedurende 10 sec in te houden.
- Home button 10 sec inhouden, hij zou dan via iTunes gerestored moeten kunnen worden.
- Eerst de home en sleep button gedurende 10 sec inhouden, en daarna de sleep knop loslaten en de home knop nog eens 10 sec vasthouden.

Echter reageert mijn iPhone dus nergens meer op. Al verschillende topics op internet gelezen van mensen met hetzelfde euvel (white screen of death genoemd). Maar nog geen oplossing. Heeft hier iemand nog goede ideeen? Of moet ik vanmiddag maar langs The Phone House voor een RMA?

En er is meende ook iets van een DFU reset oid, alleen ik kan hier nergens iets over vinden op internet. Iemand een idee hoe het wel heet?

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:37
Ik heb je post afgesplitst van het iPhone topic :). Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen in een apart (nieuw) topic. Zie ook Apple Media Devices Beleid.

Edit: mocht je trouwens garantie gaan claimen, ga dan meteen naar een T-Mobile shop, dan wordt het waarschijnlijk ook sneller afgehandeld. Alle garantieclaims gaan namelijk via T-Mobile (en niet Apple o.i.d.).

[ Voor 35% gewijzigd door Hoedje op 17-09-2008 09:43 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Verwijderd

Topicstarter
Bij de T-Mobile shop wordt mijn iPhone gewoon aangenomen met een bonnetje van The Phone House? Het liefst stel ik het wegbrengen natuurlijk zo lang mogelijk uit. Ik vraag me ook heel erg af wat de reden was van het vastlopen. Als ik nog ergens mee aan het prutsen was dan had ik het begrepen, maar dit was een spontane actie van mijn iPhone.

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:37
Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 10:01:
Bij de T-Mobile shop wordt mijn iPhone gewoon aangenomen met een bonnetje van The Phone House?
Ja, dat is geen probleem :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Probeer eens de home en sleep knop 25 sec tegelijk in te drukken en dan even een paar minuten te wachten.

Verwijderd

Topicstarter
Goed zo spontaan als het begonnen is, is het ook weer geeindigt. Het scherm sprong zonet opeens aan om mij te vertellen dat de batterij op was. Even later wou hij toen ook gewoon weer aan. Nog iets wat ik kan doen om dit in het vervolg te voorkomen?
Agent-X schreef op woensdag 17 september 2008 @ 11:26:
Probeer eens de home en sleep knop 25 sec tegelijk in te drukken en dan even een paar minuten te wachten.
Wat doet hij dan precies?

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Het lijkt wel alsof je iPhone in DFU modus zit, heb je die laatste stap nauwkeurig uitgevoerd terwijl je iPhone uit stond? Als het goed is blijft gedurende de hele procedure het scherm zwart en lijkt het alsof de iPhone uitstaat.

Wanneer je hier niet uitkomt kun je iLiberty+ downloaden, verder niks aanklikken behalve het meest rechter tabblad en daar Kick of out DFU/recovery modus selecteren.
Pagina: 1