Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Opera Mini en FP

Pagina: 1
Acties:
  • 313 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Als je met Opera Mini (bijv vanaf een Symbian telefoon) de FP bekijkt lopen de tijd en de titel van het artikel in elkaar over: er zit dus geen whitespace tussen de tijd en het begin van het artikel; sterker nog hij propt het laatste cijfer van de tijd op dezelfde plek als de eerste letter van de titel bijna. Hoort dit soms?

Thanks!

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2008 09:32 ]

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Daarvoor is http://tweakers.mobi .

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-11 10:36

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Zonder reacties.. is dus niet een volwaardig alternatief en omdat Crisp nog niet klaar (en gelijk heeft hij want hij heeft druk zat ;)) is met de nieuwe template voor "mobile devices" vindt ik persoonlijk (maar hey who am I) om dit te melden.

Zelfde geld voor Safari op de iphone mochten daar problemen mee zijn

[ Voor 72% gewijzigd door Falcon op 17-09-2008 10:05 ]

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• crisp
  • Laatst online: 16:06

crisp

Devver

Pixelated

Wie zegt dat er een template komt voor mobile devices? We hebben een handheld stylesheet waar je gebruik van kan maken en ander tweakers.mobi.

Opera mini is sowieso geen volwaardige browser maar een soort van proxy waarbij webpagina's door Opera's service worden 'verkleint'; daar kunnen wij geen support voor bieden.

Intentionally left blank

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Verwijderd

Topicstarter
crisp schreef op woensdag 17 september 2008 @ 10:28:

Opera mini is sowieso geen volwaardige browser maar een soort van proxy waarbij webpagina's door Opera's service worden 'verkleint'; daar kunnen wij geen support voor bieden.
Ok, dat begrijp ik, en helaas dan houdt het op! Ik zal de week weleens de normale Opera voor Mobile devices installeren...Want de Mobi-site vind ik idd geen goed alternatief. Leuk voor waptoestelletjes, maar niet voor de volwaardige hedendaagse mobiele devices: die een behoorlijke browse ervaring aan moeten kunnen.

• crisp
  • Laatst online: 16:06

crisp

Devver

Pixelated

wont/cantfix dus

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.