Anoniem: 267263 schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 19:37:
[...]
Pfffff.....

, onder welke steen heb jij de afgelopen maanden gelegen
Jouw wereldschokkende ontdekking (en dat hele foto gedoe) is toch al lang bekend man!
In de 1e delen (toen het toestel net op de markt was) is dit al uitgebreid behandeld en is dus helemaal niet meer interessant voor een
echte tweaker.
Tip:
Gebruik eerst de search eens voordat je je wereldnieuws bekend maakt!
Oei oei oei, waar maak jij je toch druk om zeg.

Ik zeg nergens dat het werelschokkend is geef alleen mijn eigen bevinding. Het spijt me dat he al was gepost, vind het uiterst overdreven om alle delen die er nu al zijn na te kijken of het ooit is gepost voor ik iets plaats. Ik zal het in het vervolg zeker doen, voor jij weer in de cop mode schiet en mij even laat weten hoe fout ik ben!
Sorry hoor, ik zal het noooooit meer doen!
Voor mensen die nog een bijzonder game met de G sensor zoeken, ik heb resco bubbles gekocht, grote aanrader voor wie nog een leuke game zoekt voor zijn TD. Maarja wie ben ik om dat te zeggen, ik hoor niet bij de
echte tweakers.
@Tops, ik heb daar ook lang over getwijfeld. Werkte toendertijd nog bij de Dixons, dus kon ze goed vergelijken in de rustige uurtjes. Ik vond de Pro toch wel een flink stuk dikker, het maakte hem er niet mooier en handiger op. Het toetsenbord weer wel, het typt heerlijk. Ik vond echter het intoetsen bij de TD hartstikke netjes werken, en dus werd dat mijn uiteindelijke keus.
[
Voor 28% gewijzigd door
Anoniem: 203771 op 05-10-2008 21:08
]