HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compact IV) - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 96.494 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114361

Ik vroeg me af of er een programma bestond voor FOTO bewerking OP de Htc Diamond, want met een samsung u600 kan je foto's heel leuk bewerken.

op de htc kan je alleen verknippen en paar kaders, maar dat is neit echt bewerken van fotos.
ik bedoel echt iets zoals zelfs overheen kleuren en etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:34

jerry_a

doei

Anoniem: 114361 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 16:56:
Ik vroeg me af of er een programma bestond voor FOTO bewerking OP de Htc Diamond, want met een samsung u600 kan je foto's heel leuk bewerken.

op de htc kan je alleen verknippen en paar kaders, maar dat is neit echt bewerken van fotos.
ik bedoel echt iets zoals zelfs overheen kleuren en etc.
Ik gebruik Resco Photo Viewer.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdr
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-06 16:42
Dank voor de wallpapers, er zitten een paar freaky exemplaren tussen >:) .

Op mijn pc heb ik een heel eenvoudig programmaatje dat elk uur van wallpaper wisselt (alle foto's in een bepaalde map). Bestaat dit ook voor de touchflow 3d achtergrond.

Voor windows mobile zelf heb ik er eentje gevonden, maar voor de touch flow achtergrond van het startscherm ben ik nog op zoek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217443

Sleehond schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 23:54:
3D WALLPAPERS VOOR JE DIAMOND?

Kijk in onderstaande link, staan er 169!
Geweldige wallpapers zitten er tussen!
Heb inmiddels wel 250 wallpapers ofzo, maar goed ;)!

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=431849

_/-\o_
Mooi wallpapers, maar in welke map op het Diamandje zet je die wallpapers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

Weet iemand mij te vertellen hoe ik de resolutie veranderen van sommige programma's? Ik heb op dit moment problemen met twee programma's,namelijk 'SQL Query Designer' en 'UitzendingGemist'. Daarin kan ik alleen de inimini lettertjes iets groter maken, maar dan maakt het nog niet leesbaar. Kan iemand mij hiermee helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162386

Tarabass schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 21:55:
Weet iemand mij te vertellen hoe ik de resolutie veranderen van sommige programma's? Ik heb op dit moment problemen met twee programma's,namelijk 'SQL Query Designer' en 'UitzendingGemist'. Daarin kan ik alleen de inimini lettertjes iets groter maken, maar dan maakt het nog niet leesbaar. Kan iemand mij hiermee helpen?
Heeft uitzendinggemist een programma voor windows mobile dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
  • Laatst online: 03-06 10:56
Anoniem: 217443 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 21:47:
[...]

Als ik ze op de TD open met het foto weergave programma en dan kies voor instellen als achtergrond gebeurd er niets. Enkel wanneer ik TF3d uitzet wordt de wallpaper weergegeven. Zodra ik deze weer inschakel komt mijn oude scherm achtergrond weer terug... iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waarom springt de TD aan om 00.00 uur vanuit de standby, om daarna vervolgens weer in standby te gaan? is dit een bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:33
Volgens mij wordt TF3D dan opnieuw gestart, en bouwt Windows Mobile zijn notofication Queue opnieuw op rond dat tijdstip.

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_balk
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-04 09:53
Anoniem: 217443 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 21:47:
Inderdaad mooie wallpapers! Kan gewoon niet kiezen...
Verder zet ik de afbeeldingen hier neer: \Intern geheugen\Content\Wallpaper
Anoniem: 162386 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 23:10:
Heeft uitzendinggemist een programma voor windows mobile dan?
De NOS heeft iets uitgebracht als NOS Mobiel, waar Uitzending Gemist een onderdeel van is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Maar kan je voor applicaties met een hoge resolutie deze ook veranderen? Het is echt bijna niet te lezen, en ik zou deze programma's wel graag willen gebruiken. Queries builden met tekst van 1 pixel hoog is ook zo wat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilja_kole
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:50
Ook wel erg benieuwd of je die NOS applicatie wel KAN aanpassen........ziet er wel erg simplistisch uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:43

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

CrankyGamerOG schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 15:43:
[...]

Ik heb exact hetzelfde probleem gehad, ik heb gewoon een hard reset gedaan en de hele tel gewist, inc storage, hierna was het uiteraard opgelost ;) :9
Euh wat dacht van met totalcommander Intern geheugen te hernoemen naar Intern geheugen3, daarna een soft reset en daana Intern geheugen2 te hernoemen naar Intern geheugen ? Veel makkelijker en werkt perfect....

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

ilja_kole schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 11:39:
Ook wel erg benieuwd of je die NOS applicatie wel KAN aanpassen........ziet er wel erg simplistisch uit.
Mwa, er zit op dit moment weinig in. Mijn probleem is vooral dat de resolutie van de touch diamond zo hoog is, dat de applicatie-inhoud echt inimini is. Het is echt nauwelijks te lezen. Dit wil ik groter hebben, anders kan ik hem er net zo goed vanaf gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Misschien wat voor de fanatieke flashers.. :+

the standard procedure to cook a ROM is made trought activesync program, I mean that the .nbh file is pushed into the phone trought activesync, across the usb cable, but this procedure can give some troubles:

1) it takes long time, about 10 minutes
2) it is a bit unsafe (a friend of mine has bricked its phone due to a PC power loss during a storm)
3) it is possibile only with Windows OSes (NO Linux nor *BSD, ect...)

I don't know why this is not well known but ALL producers (like HTC) give the possibility to upgrade the rom/firmware without having MS windows (thanks GOD someone knows that there aren't only windoze users).

This faster/safer procedure can be done also with *nix variants (or whatever you use) because the ROM update is made directly by the phone.

The procedure is very simple, it will take just 2 minutes, can be done everywhere, is valid also for cooking radios and above all you don't have to worry about clouds

=== COOKING ROMs & Radios from phone ===

1) open from your PC the rar or zip archive and extract only the BIG .nbh file
2) rename it as DIAMIMG.NBH (uppercase/lowercase is the same)
3) copy the renamed file into the root dir of your "Storage Card" or "Internal Storage" (the one of 4Gb... NOT to the internal phone memory!)
4) reset your device and within 3 seconds push together "vol down" and "back" buttons (the one on the right above the hangup button) and keep pressed until the boot loader appears (the one with the color stripes)
5) soon as you see the bootloader stop to press those poor buttons
6) a very simple gray menu will appear asking you what to do, simple press the power button to perform the ROM/Radio upgrade
7) while the upgrade runs you have to be patient and NEVER press again the power button or reset the device, when finished a message "UPDATE SUCCESS" will appear, now you can safely reset your device
8) for who prefer is possibile to perform a hardreset after the fresh upgrade... soon after reset simply press vol down + circle buttons and you've done

note1: be sure to have at least 20/30% of charge, anyway the whole procedure will take 2/3 minutes, so you must be sure that your mobile will stay turned on for at least 4/5 minutes.

note2: don't press anything or play with the phone while upgrading, just put your phone on the desk and wait those dirty 2 minutes!

note3: like told you above the same procedure is good for cooking Radios too, of course Radios are smaller and it will be really fast.

note4: you don't need windows anymore or activesync, is enough just to copy the file into the storage card (transfers WITHOUT activesync are faster).

note5: it's possible to make a reset simply by getting off the stylus and pressing the small red button under the stylus carrier

Garantie tot aan de voordeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwiknaapje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-02-2024
210667 schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 14:03:
Misschien wat voor de fanatieke flashers.. :+

the standard procedure to cook a ROM is made trought activesync program, I mean that the .nbh file is pushed into the phone trought activesync, across the usb cable, but this procedure can give some troubles:

1) it takes long time, about 10 minutes
2) it is a bit unsafe (a friend of mine has bricked its phone due to a PC power loss during a storm)
3) it is possibile only with Windows OSes (NO Linux nor *BSD, ect...)

I don't know why this is not well known but ALL producers (like HTC) give the possibility to upgrade the rom/firmware without having MS windows (thanks GOD someone knows that there aren't only windoze users).

This faster/safer procedure can be done also with *nix variants (or whatever you use) because the ROM update is made directly by the phone.

The procedure is very simple, it will take just 2 minutes, can be done everywhere, is valid also for cooking radios and above all you don't have to worry about clouds

=== COOKING ROMs & Radios from phone ===

1) open from your PC the rar or zip archive and extract only the BIG .nbh file
2) rename it as DIAMIMG.NBH (uppercase/lowercase is the same)
3) copy the renamed file into the root dir of your "Storage Card" or "Internal Storage" (the one of 4Gb... NOT to the internal phone memory!)
4) reset your device and within 3 seconds push together "vol down" and "back" buttons (the one on the right above the hangup button) and keep pressed until the boot loader appears (the one with the color stripes)
5) soon as you see the bootloader stop to press those poor buttons
6) a very simple gray menu will appear asking you what to do, simple press the power button to perform the ROM/Radio upgrade
7) while the upgrade runs you have to be patient and NEVER press again the power button or reset the device, when finished a message "UPDATE SUCCESS" will appear, now you can safely reset your device
8) for who prefer is possibile to perform a hardreset after the fresh upgrade... soon after reset simply press vol down + circle buttons and you've done

note1: be sure to have at least 20/30% of charge, anyway the whole procedure will take 2/3 minutes, so you must be sure that your mobile will stay turned on for at least 4/5 minutes.

note2: don't press anything or play with the phone while upgrading, just put your phone on the desk and wait those dirty 2 minutes!

note3: like told you above the same procedure is good for cooking Radios too, of course Radios are smaller and it will be really fast.

note4: you don't need windows anymore or activesync, is enough just to copy the file into the storage card (transfers WITHOUT activesync are faster).

note5: it's possible to make a reset simply by getting off the stylus and pressing the small red button under the stylus carrier

Garantie tot aan de voordeur.
En als je dan kiest voor een update vind ie die .nbh automatisch? Hoe weet ie dat ie op de Internal Storage moet kijken? Ik wacht even af totdat iemand anders het geprobeerd heeft..

Leegte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-05 22:42
En hoezo heb je hier wél garantie mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Kiwiknaapje schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 15:15:
[...]

En als je dan kiest voor een update vind ie die .nbh automatisch? Hoe weet ie dat ie op de Internal Storage moet kijken? Ik wacht even af totdat iemand anders het geprobeerd heeft..
Vragen..vragen..*zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kwakkie schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 09:09:
[...]

[...]

De NOS heeft iets uitgebracht als NOS Mobiel, waar Uitzending Gemist een onderdeel van is.
Tja het bekende probleem met de NOSMOBIEL is dat de resoltie van de Diamand zo hoog is, dat je niets kunt lezen.
En zoals ik en meerdere al eens berichten, de NOS reageert niet op vragen en verzoeken.
Het meest jammere is dat op de site van NOSMOBIEL een speciale verwijzing staat naar de Diamand, vindt toch vreemd als het niet werkt (lees-te klein is).
Verwijzing no 1 http://d2c.wecomm.com/nos...wnload.aspx?__ufps=377558
Verwijzing no 2 http://d2c.wecomm.com/nos...wnload.aspx?__ufps=503245

Op mijn P3450 draaide het perfect, mooi en ook nog eens lekker snel.
En ja dat wil ik ook weer op mijn TD _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274185

Waar kan ik eigenlijk instellen dat m'n wekkergeluid herhaald moet worden ipv dat hij het maar 1x afspeelt. Ik ben er namelijk al een x doorheen geslapen ;) Niet zo fijn natuurlijk...

Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274185 schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 16:10:
Waar kan ik eigenlijk instellen dat m'n wekkergeluid herhaald moet worden ipv dat hij het maar 1x afspeelt. Ik ben er namelijk al een x doorheen geslapen ;) Niet zo fijn natuurlijk...

Thanx
G Alarm instaleren, werkt ideaal.
Met sluimer functie en grote knoppen.
Als je ff een paar bladzijdes terug kijkt (pagina 18 om precies te zijn), staat daar ergens een link naar toe.

Sucses

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 217443 op 03-10-2008 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

CrankyGamerOG schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 15:43:
[...]

Ik heb exact hetzelfde probleem gehad, ik heb gewoon een hard reset gedaan en de hele tel gewist, inc storage, hierna was het uiteraard opgelost ;) :9
f00k, weer datzelfde probleem :x , goed weer maar een hard reset dan

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kwakkie schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 09:09:
[...]

Ik kan ook niet echt kiezen, maar de map content kan ik niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251977

ik vind zowel de standaard opera als opera mini niet fijn werken op de diamond :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Nu online

CrankyGamerOG

CrankyGamerOG schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 16:33:
[...]

f00k, weer datzelfde probleem :x , goed weer maar een hard reset dan
Goed, tel weer in orde, kan iemand mij een plezier doen ?

Kan iemand de 2 sprite files op de cd even op rapidshare gooien oid?
Ik zou graag een backup maken van me tel nu , echter heb ik de cd op me werk liggen :'(

edit

OEEEEEE, me cradles zijn binnen. :)
2 stuks, en als kadootje heb ik van honkongnees nog 2 screenprotectors erbij gekregen
(omdat het zo lang duurde (1 1/2 week)

[ Voor 17% gewijzigd door CrankyGamerOG op 03-10-2008 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 229405

CrankyGamerOG schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 17:18:
[...]

Goed, tel weer in orde, kan iemand mij een plezier doen ?

Kan iemand de 2 sprite files op de cd even op rapidshare gooien oid?
Ik zou graag een backup maken van me tel nu , echter heb ik de cd op me werk liggen
bedoel je deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Nu online

CrankyGamerOG

indeed , thnx _/-\o_

niet dus :(
[quote]
Sorry, this software download is not suitable for your device.
[/quote]

ja het sn nummer is correct (denk ik lol 8)7 ) :X

gewoon laatste 2 cijfers veranderd, en toen kon ik de WWE versie downloaden, wel erg krom dat ik me sn moet faken :X

Ok dat wilt dus ook niet :x arrrghhhh , me tel wilt hem niet installeren :x

edit

dus als iemand vodafone htc diamond heeft , kan die aub de sprite backup files van de cd even uploaden

[ Voor 55% gewijzigd door CrankyGamerOG op 03-10-2008 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203771

Ik zoek eigenlijk al een tijdje naar een pong achtige game voor de Diamond, iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Anoniem: 203771 schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 18:05:
Ik zoek eigenlijk al een tijdje naar een pong achtige game voor de Diamond, iemand een idee?
Geïnspireerd door mijn avatar :P

Maar ik zal je even helpen:
klikkerdeklik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
Heb net de wallpapers gekopieerd naar intern geheugen\content\wallpapers

Zodra ik hier een wallpaper open met de standaard foto view applicatie en kies voor instellen als achtergrond gebeurd er niets. Dezelfde achtergrond blijft staan. Als ik dan kijk bij instellingen, today zie ik wel een vinkje staan bij deze afbeelding gebruiken als achtergrond (uiteraard staat hier dan ook de naam van het bestand)

Wat doe ik fout of hoe kan ik bij TF3D de achtergrond aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Laatst online: 13:37
Tabblad instellingen en dan naar achtergrond. Is toch niet zo moeilijk ;) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
Sleehond schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 20:20:
Tabblad instellingen en dan naar achtergrond. Is toch niet zo moeilijk ;) ?
Onder instellingen heb ik geen optie achtergrond, kan wel naar vandaag en dan kiezen voor een achtergrond. Alleen zodra ik deze geselecteerd heb blijft de oude gewoon staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bluecupra schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 19:16:
Heb net de wallpapers gekopieerd naar intern geheugen\content\wallpapers
Waar zit die map content?, ik kan hem echt niet vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdr
Kickerdekick

Op mijn pc heb ik een heel eenvoudig programmaatje dat elk uur van wallpaper wisselt (alle foto's in een bepaalde map). Bestaat dit ook voor de touchflow 3d achtergrond?

Voor windows mobile zelf heb ik er al een aantal gevonden, maar voor de touch flow achtergrond van het todayscherm ben ik nog op zoek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
Anoniem: 217443 schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 20:40:
[...]

Waar zit die map content?, ik kan hem echt niet vinden?
Intern geheugen\content

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tarabass schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 18:52:
[...]

Geïnspireerd door mijn avatar :P

Maar ik zal je even helpen:
klikkerdeklik
Thanks! Je avatar draagde er wel aan bij. ;) Ik had zelf ook al gezocht op google maar vroeg me af of dat zou werken op de diamond gezien die touch is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die map zit daar niet, is dit misschien een verborgen of zelf gemaakte map?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwiknaapje
kwdr schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 20:42:
Kickerdekick

Op mijn pc heb ik een heel eenvoudig programmaatje dat elk uur van wallpaper wisselt (alle foto's in een bepaalde map). Bestaat dit ook voor de touchflow 3d achtergrond?

Voor windows mobile zelf heb ik er al een aantal gevonden, maar voor de touch flow achtergrond van het todayscherm ben ik nog op zoek...
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=427463

Leegte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdr
Mijn mijn held o mijn grote held!

duizendmaal dank perfect wat ik zocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwiknaapje
Wauw zo'n reactie zag ik niet aankomen.

Graag gedaan hoor :P Daar is dit topic toch voor :)

Leegte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Nu online

CrankyGamerOG

Mensen die een backup tool zoeken buiten sprite :

spb backup
http://spbsoftwarehouse.c...ct=SpbBackup2&name=backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Dat 'My Mobiler' werkt trouwens erg goed. Erg fijn programma als je veel moet installeren of emailtjes moet schrijven, dat kan dan gewoon met je toetsenbord en muis. Een aanrader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Anoniem: 217443 schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 21:20:
[...]

Die map zit daar niet, is dit misschien een verborgen of zelf gemaakte map?
Zelfgemaakte map. Die van mij staat op: \Intern geheugen\Content\Wallpaper. Dat is de standaard map..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 272436

Mensen ik schop deze vraag ff omhoog zit er nog steeds mee.
Iemand antwoord hierop?
Anoniem: 272436 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 09:16:
Beste mensen,

Ik heb sinds 2 dagen G-alarm op de TD gezet en sindsdien gaat mijn verlichting na 1sec uit.
Als ik mijn vinger bij de ronde knop houd of het touchscreen gaat de verlichting aan en direct weer uit.

Ik heb al gekeken naar de registerinstelling zoals in de FAQ, maar alle 3 de instellingen staan op 0.
Verder kan ik hier niet direct iets over vinden. Ik heb zelfs G-alarm al een keer verwijderd en zelfs dan geen verbetering.
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
Heb zojuist advanced config 3.2 geinstalleerd. Nu zie ik onder TF3D de optie om HTC Cube in te schakelen (standaard uit). Wie weet wat dit precies doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Nu online

CrankyGamerOG

Tarabass schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 14:26:
Dat 'My Mobiler' werkt trouwens erg goed. Erg fijn programma als je veel moet installeren of emailtjes moet schrijven, dat kan dan gewoon met je toetsenbord en muis. Een aanrader :)
idd, die werkt erg leuk ,alleen jammer dat het zo traag reageert allemaal :)
Al ben ik het met je oneens over het emailen, als je dan toch al achter de pc zit kun je net zo goed een echte email client gebruiken ;) (en uiteraard imap gebruiken ;) )

[ Voor 18% gewijzigd door CrankyGamerOG op 04-10-2008 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

bluecupra schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 16:02:
Heb zojuist advanced config 3.2 geinstalleerd. Nu zie ik onder TF3D de optie om HTC Cube in te schakelen (standaard uit). Wie weet wat dit precies doet?
Advanced config is voor meerdere toestellen te gebruiken [HTC-touch, Pro, Diamond etc] De diamond heeft geen cube, dus die optie heeft geen nut/gevolgen.

Filmpje

[ Voor 7% gewijzigd door 210667 op 04-10-2008 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorelord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05 21:21
2 vraagjes:

1. in \My Documents\UAContents\Emoticon zie ik gifjes staan. In de inifile staat o.a. dit:

[EMOTICON1]
EMOTION=:-)
DYNICON=01_480x640.gif

[EMOTICON2]
EMOTION=:))
DYNICON=02_480x640.gif

Ik krijg ze niet als ik aan het sms-en ben. Heb verder ook geen data-abonnement maar kan het wel "aan" met gewoon sms-en? Hij maakt bij mij geen plaatje. Bij me ouwe nokia 3109c wel.

2. Dit soort grappenmakerij:
Afbeeldingslocatie: http://i33.tinypic.com/2n0rmhf.jpg
vind ik wel leuk. Zijn er nog gratis applicaties of templates hiervoor die dit ook kunnen op de TD?

[ Voor 21% gewijzigd door scorelord op 04-10-2008 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274185

Heb G-Alarm al een x geinstalleerd, maar toen hij begon over een windows-bug, en dat het programma die zelf zou verwijderen, heb ik hem maar eraf gegooid, omdat ik het niet helemaal vertrouwde. Ik heb nu gelezen dat je die bug gewoon kan laten fixen door G-Alarm. Maar als ik G-Alarm nu opnieuw installeer en start, krijg ik een foutmelding. Iemand een idee hoe ik die kan oplossen of kan omzeilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ik ben het!
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-04 15:43
Ik heb sinds een paar dagen een programma waar ik heeeel enthousiast over ben... --> MusicID

Dit programma 'luistert' een aantal seconden en vertelt je dan welk nummer er gespeeld wordt.
Werkt fantastisch.. Gister zelfs even in de kroeg geprobeerd, en werkte probleemloos.

Programma kan miljoenen verschillende nummers herkennen.. en is gratis!

Het is echter wel QVGA en kan niet overweg met touchscreen, maar dat doet niets af aan de functionaliteit... Een aanrader.

Hier lezen
Hier downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

CrankyGamerOG schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 16:13:
[...]

idd, die werkt erg leuk ,alleen jammer dat het zo traag reageert allemaal :)
Al ben ik het met je oneens over het emailen, als je dan toch al achter de pc zit kun je net zo goed een echte email client gebruiken ;) (en uiteraard imap gebruiken ;) )
True true, al heb ik niet altijd mijn email bij de hand. Mijn werkaccount en webbasedaccount wel, maar niet alle emailadressen die ik heb. Maar voor sms-en is het ook wel handig, al is het wel traag inderdaad. Gebruik het zelf vooral om dingen te installeren enzo. Hoef je niet elke keer je telefoon erbij te pakken en in de gaten te houden. Je kan ondertussen gewoon doorwerken op je pc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a

jerry_a

doei

Tarabass schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 19:40:
[...]

True true, al heb ik niet altijd mijn email bij de hand. Mijn werkaccount en webbasedaccount wel, maar niet alle emailadressen die ik heb. Maar voor sms-en is het ook wel handig, al is het wel traag inderdaad. Gebruik het zelf vooral om dingen te installeren enzo. Hoef je niet elke keer je telefoon erbij te pakken en in de gaten te houden. Je kan ondertussen gewoon doorwerken op je pc :)
Daarom heb ik Soti Pocket Controller. Via zijn explorer dubbelklikken op cabs en ze worden uitgevoerd. Register editor, klembord synchroniseren enz. enz..

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

jerry_a schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 22:11:
[...]

Daarom heb ik Soti Pocket Controller. Via zijn explorer dubbelklikken op cabs en ze worden uitgevoerd. Register editor, klembord synchroniseren enz. enz..
Ziet er veelbelovend uit :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kwam erachter dat er bij een hoop HTC toestellen na een tijd een slechte fotokwaliteit ontstaat door kleine krasjes en stofjes op de cameracover, er is een hele topic met voorbeeldfoto's hier te vinden:

http://www.howardforums.c...p?p=11310734#post11310734

Ik weet niet of het met de TDiamond of Tpro ook zo gaat zijn, maar misschien heeft iemand er wat aan. :) De resultaten zijn wel verbluffend, zulke goede foto's heb ik met mijn TD nog nooit gekregen, maar ik heb er nog niet echt veel mee gefotografeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-06 16:32
Ik ben al een tijdje opzoek maar ik kan het niet vinden. Hoe schakel ik in godsnaam Touchflo 3D uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79879

Moreno schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 11:51:
Ik ben al een tijdje opzoek maar ik kan het niet vinden. Hoe schakel ik in godsnaam Touchflo 3D uit?
Start>Instelingen> Vandaag> Items. Vinkje weghalen voor TouchFlo 3D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-06 16:32
Anoniem: 79879 schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 12:00:
[...]

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Moreno schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 11:51:
Start -> Instellingen -> Vandaag -> tabblad Items -> TouchFlo 3D vinkje weghalen

Daar kan je dan ook gelijk andere items afvinken, volgens mij staat daar dan ook HTC Home bij mocht je die draaien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Anoniem: 79879 schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 12:00:
[...]

Hey joh, bemoei je er niet mee ;)

Was gewoon te traag :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
210667 schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 16:49:
[...]

Advanced config is voor meerdere toestellen te gebruiken [HTC-touch, Pro, Diamond etc] De diamond heeft geen cube, dus die optie heeft geen nut/gevolgen.

Filmpje
Bedankt voor de info, heb zo'n filmpje ook al bekeken. Volgens mij zit de "Cube" optie wel op de Touch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203771 schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 01:03:
Ik kwam erachter dat er bij een hoop HTC toestellen na een tijd een slechte fotokwaliteit ontstaat door kleine krasjes en stofjes op de cameracover, er is een hele topic met voorbeeldfoto's hier te vinden:

http://www.howardforums.c...p?p=11310734#post11310734

Ik weet niet of het met de TDiamond of Tpro ook zo gaat zijn, maar misschien heeft iemand er wat aan. :) De resultaten zijn wel verbluffend, zulke goede foto's heb ik met mijn TD nog nooit gekregen, maar ik heb er nog niet echt veel mee gefotografeerd.
Om mezelf maar even te quoten :) Ik heb dus een stel foto's gemaakt, steeds met cover en dan zonder cover. Er is echt verschil, zonder cover stelt hij beter scherp, is hij een stuk lichtsterker (zelfs bij heeeeel weinig licht is hij nog scherp) en de scherpte en kleur is beter. Ik zie het alleen niet zitten omdat glaasje uit mijn cover te drukken zoals op dat forum word gedaan, beetje zonde van de telefoon want echt mooier word hij er niet op. Tevens lijkt de camera me zo een stuk kwetsbaarder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

bluecupra schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 13:58:
[...]

Bedankt voor de info, heb zo'n filmpje ook al bekeken. Volgens mij zit de "Cube" optie wel op de Touch.
Op de HTC-Touch [Elf/Elfin] zit ie inderdaad.. 8) Op de HTC-Touch Diamond zit ie dus niet! Maar met wat truuks gaat het je misschien lukken. Als je het voor elkaar hebt gekregen, hoor ik het graag.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=400142

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-02 17:07
Ik heb zo nu en dan dat het gesprek afgebroken wordt en de andere partij hoort dan dat de verbinding om technische redenen verbroken is .... Hebben meer mensen dat, ik hoor wel vaker dat dat bij HTC toestellen is .... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-02 23:18

D2k

D2k schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 12:03:
Even een vraagje van mij. Kan je op de TF3D startpagina het klokje forceren dat ie de "kleine" vorm vasthoud ipv steeds weer die grote klok?
iemand een idee? Vind het echt irritant.

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
Onder programma's op het TF3D scherm kan ik enkel enkele applicaties toevoegen. Is er een manier om hier te kunnen browsen naar applicaties om zodoende een snelkoppeling aan te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267263

mattrob schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 17:44:
Ik heb zo nu en dan dat het gesprek afgebroken wordt en de andere partij hoort dan dat de verbinding om technische redenen verbroken is .... Hebben meer mensen dat, ik hoor wel vaker dat dat bij HTC toestellen is .... ?
Lijkt mij onzin dat het aan HTC-toestellen ligt...dan had je dat hier al lang gelezen!

Je provider zit waarschijnlijk te kloten met het netwerk en/of je bevindt je op dat moment toevallig in een slecht gedekt gebied!

Probeer eens een andere Sim van een andere provider en onder dezelfde omstandigheden, dan weet je wat meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244384

Momenteel heb ik een luxeprobleem: kiezen tussen de Pro of de diamond?

Daarbij wil ik het extra gewicht/grootte afwegen tegen het nut van het toetsenbord. Het blijft erg lastig om in te schatten hoeveel tijdswinst ik kan halen met het toetsenbord, aangezien ik al vrij snel kan typen met progjes als pocketCM op mijn huidige touch cruise.

Dus weet iemand mij een duidelijk antwoord te geven/ filmpjes waarin te zien is hoe snel er met de touch pro/diamond getypt kan worden?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsYkOfOoL
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-03 16:57
Kan redelijk snel met pro getyped worden vanmiddag zelf getest. Viel mij ook wel mee, maar is maar wat je gewend bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267263 schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 19:37:
[...]

Pfffff..... 8)7, onder welke steen heb jij de afgelopen maanden gelegen ;(

Jouw wereldschokkende ontdekking (en dat hele foto gedoe) is toch al lang bekend man!
In de 1e delen (toen het toestel net op de markt was) is dit al uitgebreid behandeld en is dus helemaal niet meer interessant voor een echte tweaker.

Tip:
Gebruik eerst de search eens voordat je je wereldnieuws bekend maakt!
Oei oei oei, waar maak jij je toch druk om zeg. :9 Ik zeg nergens dat het werelschokkend is geef alleen mijn eigen bevinding. Het spijt me dat he al was gepost, vind het uiterst overdreven om alle delen die er nu al zijn na te kijken of het ooit is gepost voor ik iets plaats. Ik zal het in het vervolg zeker doen, voor jij weer in de cop mode schiet en mij even laat weten hoe fout ik ben! :/

Sorry hoor, ik zal het noooooit meer doen! O-)

Voor mensen die nog een bijzonder game met de G sensor zoeken, ik heb resco bubbles gekocht, grote aanrader voor wie nog een leuke game zoekt voor zijn TD. Maarja wie ben ik om dat te zeggen, ik hoor niet bij de echte tweakers. :p

@Tops, ik heb daar ook lang over getwijfeld. Werkte toendertijd nog bij de Dixons, dus kon ze goed vergelijken in de rustige uurtjes. Ik vond de Pro toch wel een flink stuk dikker, het maakte hem er niet mooier en handiger op. Het toetsenbord weer wel, het typt heerlijk. Ik vond echter het intoetsen bij de TD hartstikke netjes werken, en dus werd dat mijn uiteindelijke keus.

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 203771 op 05-10-2008 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Anoniem: 244384 schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 20:13:
Momenteel heb ik een luxeprobleem: kiezen tussen de Pro of de diamond?

Daarbij wil ik het extra gewicht/grootte afwegen tegen het nut van het toetsenbord. Het blijft erg lastig om in te schatten hoeveel tijdswinst ik kan halen met het toetsenbord, aangezien ik al vrij snel kan typen met progjes als pocketCM op mijn huidige touch cruise.

Dus weet iemand mij een duidelijk antwoord te geven/ filmpjes waarin te zien is hoe snel er met de touch pro/diamond getypt kan worden?

Bedankt!
Het toetsenbordje van de diamond (die in beeld komt) heeft redelijke grote toetsen en is gewoon in qwerty. Na een dikke week typ ik met de stylus al heel snel hierop, maar dit kan ook met je vingers. Maar niet met mijn dikke vingers :P

Met de pro kan je met je duimpjes natuurlijk vrij vlot typen. Maar ook dat zou voor mij niets zijn, want het is echt klein. Daarbij typ ik niet zoveel dat ik dat echt belangrijk vind. En die telefoon is echt dik en lomp. Dan zou ik nog eerder voor een blackberry gaan, als dat zo belangrijk zou zijn. De hele elegantie van de diamond is weg bij zo'n pro versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258500

Ik heb ze allebei maar vind het toetsenbord vd Pro ideaal. Vind het typen met een stylus niks dus dan is de keuze van een toestel met een keyboard snel gemaakt. Kwa dikte vind ik het meevallen maar dat is natuurlijk een persoonlijke mening. Een BB kun je natuurlijk niet zo makkelijk tweaken als een WM toestel. Ivm met bv een Tytn 2 is de Pro lekker compact. Nadeel vd dunne Diamond is de batterijduur. Als je bv je mail, agenda enz met een server laat synchroniseren, GPS gebruikt , regelmatig een belletje pleegt en in gebieden zit waar je netwerk wel/geen UMTS bereik heeft dan red je het niet tot het einde vd dag zonder bij te laden. Anders stel de vraag ook eens in het Pro topic...merk in veel forums/sites dat er onder de Diamond bezitters een beetje afkeurend word gereageerd over de pro terwijl het gewoon een diamond versie is met toetsenbord. Mijn persoonlijke pluspunten die ik als prettig ervaar vd Pro tgo de Diamond is : toetsenbord, geheugenkaartslot (16gb met Nav mappen, muziek en veel foto's), Flitslicht (gebruik ik als bouwlamp icm TorchButton), backcover die je niet zo vaak hoef te poetsen, Accuduur. De enige nadeel die anderen opsommen is de dikte van het toestel. Persoonlijk vind ik een toetsenbord niet nodig als je in de catogorie vd iPhone en Touch HD komt. Daar kun je tenminste fatsoenlijk met je (dikke) vingers wat intypen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ik ben het!
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-04 15:43
[...]

Jouw wereldschokkende ontdekking (en dat hele foto gedoe) is toch al lang bekend man!
In de 1e delen (toen het toestel net op de markt was) is dit al uitgebreid behandeld en is dus helemaal niet meer interessant voor een echte tweaker.

Tip:
Gebruik eerst de search eens voordat je je wereldnieuws bekend maakt!
Jezus man.. relax. Ik volg dit topic al heel lang, en was het nog niet tegengekomen. Daarbij had hij het mooi onderbouwd met een aantal foto's... Overigens worden jou posts ook niet altijd gewaardeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189953

bluecupra schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 19:21:
Onder programma's op het TF3D scherm kan ik enkel enkele applicaties toevoegen. Is er een manier om hier te kunnen browsen naar applicaties om zodoende een snelkoppeling aan te maken?
Dit zijn precies de redenen waarom ik hier de laatste tijd zo weinig te vinden ben,
we beginnen gewoon weer bij deel 1 van voor af aan.
Tweakers? nee, help desk voor mensen die Google en de zoek functie ge-deinstalleert hebben.
(of staat er bij de TD van bluecupra zoms geen "programma's (of programs in engels) rechts onder?????)
Ook heb ik al eens een heel stuk geschreven over de verschillen tussen de Diamond en de Touch Pro.
Ik heb toen vooral de nadruk gelegd op het andere scherm (vraag maar aan Mark Moons, CEO HTC BeNeLux),
het grotere RAM/ROM waardoor veel stabieler en sneller, etc..
Het toetsenbord gaf ik aan als goede toevoeging, maar de rest is een MUST t.o.v. de Diamond!!

Kortom, eigenlijk alle vragen hier zijn ruimschoots behandeld, ik snap Low Level wel!
(heb ik nu terloops toch 2 vragen beantwoord?? :X ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234194

Heb sinds paar dagen weer ingebruik na reparatie (wilde SIM kaart niet lezen).

Nu probleem dat ik steeds melding krijg dat SMS geheugen vol zit en ik geen berichten meer kan kan ontvangen.

Maar er staan er maar 15 of zo.

Heb al gezocht/gegoogled en wel de vraag meerdere keren voorbij zien komen maar nooit een anttwoord.

Kan iemand mij erder helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Redchilly & low level,

Ik snap jullie ook wel, zie soms inderdaad vragen voorbij schieten waarbij ik denk van "dat staat zelfs in de handleiding :/ ". Maar dan geef ik hem alsnog netjes zijn antwoord, dat kost net zoveel typwerk en moeite dan een zeikverhaaltje over waarom hij die vraag stelt.

Maar ik gaf gewoon een bevinding, en dat kan naar mijn weten toch best als het al 8 delen geleden is, en heel veel mensen hem ook nog niet kenden. Ik ben het heeft mijn post gelukkig beter gesnapt. :)

[ Voor 66% gewijzigd door Anoniem: 203771 op 05-10-2008 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258500

Anoniem: 189953 schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 21:56:
[...]

[...]

Dit zijn precies de redenen waarom ik hier de laatste tijd zo weinig te vinden ben,
we beginnen gewoon weer bij deel 1 van voor af aan.
Tweakers? nee, help desk voor mensen die Google en de zoek functie ge-deinstalleert hebben.

ik snap Low Level wel!
Man dit is al een poosje zo. Tweakers is bekender geworden dus er komen nu ook meer bezoekers die simpele en veel gevraagde vragen posten. De meesten hebben natuurlijk niet direct de zoekfunctie gevonden (of nemen de moeite niet) of weten hoe hij werkt. Als je je hier aan irriteerd of je je te goed hier voor voelt blijf je toch weg of beantwoord je de vraag toch niet. Dit is ook op XDA aan de gang en daar doen ze een stuk relaxter dan de "echte tweakers" hier. De "echte tweakers" zijn (hier) ook als "noob" begonnen en hebben simpele en veelgestelde vragen gesteld...tenminste ik wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07:46
Ik ben het! schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 18:41:
Ik heb sinds een paar dagen een programma waar ik heeeel enthousiast over ben... --> MusicID

Dit programma 'luistert' een aantal seconden en vertelt je dan welk nummer er gespeeld wordt.
Werkt fantastisch.. Gister zelfs even in de kroeg geprobeerd, en werkte probleemloos.

Programma kan miljoenen verschillende nummers herkennen.. en is gratis!

Het is echter wel QVGA en kan niet overweg met touchscreen, maar dat doet niets af aan de functionaliteit... Een aanrader.

Hier lezen
Hier downloaden :)
Ik heb het programma ook geinstalleerd op mijn Diamond en het werkt goed.
Ik heb alleen een klein probleempje en dat is dat ik de laatste keer dat ik een nummer
probeerde te herkennen geen verbinding had met het internet.
Nu zegt het programma dat ik het nog een keer moet proberen, is niet erg, maar ik kom
met mijn toetsenbord niet meer op de ok knop. Kan hem dus niet indrukken.
Als ik het programma afsluit en weer opstart kom ik steeds weer in hetzelfde scherm terecht.
Iemand die mij even kan vertellen hoe ik op de Ok knop terecht kom.

Bedankt alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109551

mike123 schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 22:24:
[...]

Ik heb alleen een klein probleempje en dat is dat ik de laatste keer dat ik een nummer
Nu zegt het programma dat ik het nog een keer moet proberen, is niet erg, maar ik kom
Als ik het programma afsluit en weer opstart kom ik steeds weer in hetzelfde scherm terecht.

Bedankt alvast.
even met je navigatie knopjes spelen dan komt het goed heb er ook even naar gezocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258500 schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 22:23:
.... Als je je hier aan irriteerd of je je te goed hier voor voelt blijf je toch weg of beantwoord je de vraag toch niet. .....
Blij dat ik toch vragen heb beantwoord ;)
(dus nee, ik voel me niet te goed, maar ik stoor me er wel aan ja, sommige vragen zijn echt te simpel om te stellen)
Anoniem: 258500 schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 22:23:
De "echte tweakers" zijn (hier) ook als "noob" begonnen en hebben simpele en veelgestelde vragen gesteld...tenminste ik wel ;)
Zoek maar in mijn post history, ik ben echt geen super NERD of kom ook maar in de buurt, maar N00B vragen heb ik nooit gesteld. Ik heb altijd manual er op nageslagen, topics doorgespit en zoek functie gebruikt alvorens ik een vraag postte.
Ik denk dat mijn grootste "frustratie" bij dit soort vragen is dat ik zelf heel vroeg in WM toestellen ben gestapt en de basis ervan (redelijk) onder de knie heb. Daarnaast ben ik nogal autodidact ingesteld en snap ik niet dat sommige vragen stellen die bij wijze van spreken op pagina 1 in de handleiding onderstreept en dik gedrukt omschreven staan.
Ondanks dat ik ook wel snap dat het vechten tegen de bierkaai is heb ik ook gemerkt dat dit soort discussies er wel aan bijdragen dat het weer (even) tot normale proporties afneemt. Dit maakt het voor allen weer prettiger, leuker en vooral leerzamer hier. Misschien kwam ik te fel over, dat was niet de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Redchilly, dat begrijp ik ook. Ik ben zelf ook al een kleine 3 jaar met WM toestellen bezig, en heb daar ondertussen al heel wat mee gewerkt en geklust. Als ik dan een vraag heb zoek ik dat eerst in de manual of via google op.

Als ik echter een handige tip post die voor mij nieuw was, ga ik niet kijken of die toevallig in de vorige 7 delen is gepost. Krijg ik dan een overdreven reactie van low level, en zie ik dat jij hem quote dan begrijp ik het ook even niet meer. Ik zal er in het vervolg op letten. Iedereen ergert zich wel eens, maar reageer dan eens niet, sla het berichtje gewoon over.

On-topic: best een grappig programmaatje dat musicID, knap dat zoiets kan werken. Hoe geupdate is/word die database? Als ik naar de radio luister en hoor, bijvoorbeeld, de nieuwe david guetta. Herkent hij deze dan al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33810

mike123 schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 22:24:
[...]

Bedankt alvast.
Ik heb ook een probleem met MusicID...ik kan met pijn en moeite een liedje laten 'opzoeken', dit werkt ook prima...alleen heb ik geen idee hoe ik het programma dan af moet sluiten. Met als gevolg dat ik elke keer wanneer ik de .exe weer opstart in het oude scherm kom waar ik em de vorige keer had afgebroken :(.

Best irritant om voor elk liedje een soft reset te moeten doen zegmaar :+

Edit: mijn probleem is dus vooral dat ik maar 1/4 van het MusicID scherm zie...de rest van het scherm is leeg, en daar zitten de knopjes met de acties vermoed ik :?

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 33810 op 06-10-2008 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-12-2023
Vrees dat ik een hardreset moet uitvoeren aangezien mijn toestel niet meer via USB oplaad wanneer deze ingeschakeld is.
Of heeft er iemand een briljante tip waardoor ik hem weer aan de praat kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a

jerry_a

doei

Vlooi schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 09:19:
Vrees dat ik een hardreset moet uitvoeren aangezien mijn toestel niet meer via USB oplaad wanneer deze ingeschakeld is.
Of heeft er iemand een briljante tip waardoor ik hem weer aan de praat kan krijgen?
Instellingen/systeem/Energie/tabblad Accu/vinkje weghalen bij als het toestel .............

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-12-2023
jerry_a schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 09:47:
[...]

Instellingen/systeem/Energie/tabblad Accu/vinkje weghalen bij als het toestel .............
OMG... ik zit me de hele tijd af te vragen hoe het kan en ben nooit op het idee gekomen om daar te kijken aangezien ik (volgens mij) die optie nooit heb aangezet. Of het moet via een of ander programma gebeurd zijn.
Iig bedankt! Nu werkt het weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvdB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-01 14:44
Sinds kort ook een TD en tot gisteravond tevreden. Ik probeerde mijn outlook 2003 contacten te synchroniseren met mijn telefoon, maar wijzigingen bij contacten in outlook nam hij niet mee met synchroniseren. Ik gebruik Activesync 4.5 NL op een WinXP Pro PC en heb een vodafone branded TD.
Ik heb aangegeven dat bij conflicten mijn telefoon overschreven moet worden, maar dat levert niets op. Ook staat het contact niet twee keer in mijn telefoon, wat ik eerst verwacht had.

Doe ik iets verkeerd of ligt het aan mijn Outlook of telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiekeboe100
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 01-05 16:27
Anoniem: 33810 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 07:34:
[...]

Ik heb ook een probleem met MusicID...ik kan met pijn en moeite een liedje laten 'opzoeken', dit werkt ook prima...alleen heb ik geen idee hoe ik het programma dan af moet sluiten. Met als gevolg dat ik elke keer wanneer ik de .exe weer opstart in het oude scherm kom waar ik em de vorige keer had afgebroken :(.

Best irritant om voor elk liedje een soft reset te moeten doen zegmaar :+

Edit: mijn probleem is dus vooral dat ik maar 1/4 van het MusicID scherm zie...de rest van het scherm is leeg, en daar zitten de knopjes met de acties vermoed ik :?
Probeer eens met de d-pad naar links te drukken om terug te gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136100

Zou iemand mij willen helpen door even deze .CAB van MusicID op Rapidshare/Megaupload o.i.d. te zetten? Wil het progje erg graag hebben, maar voel er niet zoveel om een account aan te maken op xda. Zit al op zoveel fora en kan nu al bijna door de bomen het bos niet meer zien...

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=426746

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Vlooi schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 09:19:
jerry_a schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 09:47:
[...]

Dit is wat Low Level en Chily bedoelen! Op 29 september vroeg je precies hetzelfde. Daar krijg je dus antwoord op, maar dan is men waarschijnlijk te moe om verder te lezen. Dit topic is inmiddels bijna aan het 9de deel gekomen. Met wat beter lees en zoek werk, had het topic volgens mij beperkt kunnen blijven tot de FAQ en één deel.

No offence verder dat ik even jou als voorbeeld neem, het is alleen maar om het algemene beeld aan te tonen.

[quote]

Vlooi schreef op maandag 29 september 2008 @ 12:01:
Heb nu toch wel een raar probleem. Als ik de foon heb aangesloten op m'n pc of laptop dan laadt ie niet meer op.
Wanneer de telefoon uit staat dan wel. Softreset heeft geen nut.
[/quote]

Kan maar één ding verzinnen, en dat is dat op de één of ander manier bij je batterij settings de optie bij tabblad Battery ==> When device is turned on,do not charge the battery when connected to the pc, aangevinkt staat.

Maar dat zal wel te gemakkelijk zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door 210667 op 06-10-2008 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136100

Anoniem: 267263 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 12:25:
@bounzer

[...]

http://rapidshare.com/fil...MusicID-BlackJack2_1_.cab
Maar wel een beetje lui van je vriend, kleine moeite, zo'n accountje aanmaken.
En om je inlog/password van al die vele forums te onthouden moet je natuurlijk gebruikmaken van RoboForm heb je voor de PC alsmede voor Windows Mobile, wel zo handig allemaal.
:$ Thnx, ik schaamde me ook al een beetje om 't te vragen... Toch bedankt dat je de moeite hebt genomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203771 schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 23:39:
On-topic: best een grappig programmaatje dat musicID, knap dat zoiets kan werken. Hoe geupdate is/word die database? Als ik naar de radio luister en hoor, bijvoorbeeld, de nieuwe david guetta. Herkent hij deze dan al?
Als de database net zo actueel is als shazam op mijn iPhone is dat heel actueel.
Ook die nieuwe David Guetta zal hij dan zeker kennen 8)
(overbodig te melden denk ik, data wordt online verstuurd/opgehaald,
dus database kan heel actueel worden gehouden. Data abbo natuurlijk een must!)

Offtopic: Ik ben niet boos hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ik vraag me toch af hoe het nu precies zit met de tomtom lag. Ik heb dagen dat ik er totaal geen last van heb en dagen dat hij gewoon rustig 600meter achter ligt op de daadwerkelijke positie.

Ik heb het inmiddels geprobeerd met de volgende roms:
orgineel 1.37
origneel 1.93
Atzor V6
swift (de laatste)

ook heb ik het programmatje gps bot geprobeerd maar dat maakte ook geen verschil. Verder heb ik nog tomtom 6 en 2 verschillende builds van tomtom7 geprobeerd (incl de allerlaatste). Om één of andere rede blijf ik het probleem houden, is het dan toch een hardware probleem?

offtopic:
@Low Level:
laat dit soort reactie's achterwege en meld het aan een mod ofzo als je het er niet mee eens bent en doe niet zo kinderachtig door het hier te vermelden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251977

misschien dat hier iemand mij kan helpen.

(heb het gisteren echt de hele avond geprobeerd ;) )

op xda heb ik wat gelezen, om een zoomfunctie aan opera mini toe te voegen

de register regel heb ik al en total commander is geinstalleerd

het lukt me dus niet om die regel ergens te plakken, weet niet hoe en waar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Ik heb er beetje naar gegoogled, maar klopt het dat het niet mogelijk is om met een wifi verbinding contact te leggen met een windows share?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17:20
hoe lang gaat jullie diamond mee op de accu bij normaal gebruik? dus geen tomtom en ik laat mijn diamond wel 's avonds altijd aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnStaakke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-05 15:43
Blueone schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 14:39:
Ik vraag me toch af hoe het nu precies zit met de tomtom lag. Ik heb dagen dat ik er totaal geen last van heb en dagen dat hij gewoon rustig 600meter achter ligt op de daadwerkelijke positie.

Ik heb het inmiddels geprobeerd met de volgende roms:
orgineel 1.37
origneel 1.93
Atzor V6
swift (de laatste)

ook heb ik het programmatje gps bot geprobeerd maar dat maakte ook geen verschil. Verder heb ik nog tomtom 6 en 2 verschillende builds van tomtom7 geprobeerd (incl de allerlaatste). Om één of andere rede blijf ik het probleem houden, is het dan toch een hardware probleem?

offtopic:
@Low Level:
laat dit soort reactie's achterwege en meld het aan een mod ofzo als je het er niet mee eens bent en doe niet zo kinderachtig door het hier te vermelden
Ik heb hetzelfde probleem. Ook nog geen oplossing gevonden, zodra ik iets gevonden heb hoor je het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exception
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:21
Ik ben van mijn Nokia 6233 (Orange) overgestapt op een HTC Diamond (Hi). Ik gebruik mijn Orange-simmetje tot december, want dan gaat mijn Hi-contract in en kan ik genieten van onbeperkt internet en smsen.

Echter, staat er nu dat hij met het T-mobile 3G-netwerk is verbonden. Dit gaat me toch geen geld kosten hé? De 'gegevensverbinding' staat in ieder geval wél uit.

Nogmaals, kost dit mij geld? Ik had namelijk bij Orange geen gratis internet.

[ Voor 12% gewijzigd door Exception op 06-10-2008 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Blueone schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 14:39:
Ik vraag me toch af hoe het nu precies zit met de tomtom lag.
[knip]

en 2 verschillende builds van tomtom7 geprobeerd (incl de allerlaatste). Om één of andere rede blijf ik het probleem houden, is het dan toch een hardware probleem?
Is dit ook niet vragen naar de bekende weg [zonder tomtom] XDA en dit topic zijn er ook al mee volgekalkt en elke keer komt hetzelfde weer aan bod. Blijkbaar functioneert bij sommigen TT wel goed en bij anderen weer niet. Leer er mee leven, een passende oplossing, welke voor een ieder opgaat zal er niet zijn.

En kom maar op met de reacties; bij mij werkt ie wel, en ik gebruik IGO8 is veel beter, en heb je Quickgps wel gebruikt, en heb je HTC-gps-tool al gedraaid enz enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-05 22:42
Bij mij werkt ie wel :+

Ik sluit me bij de zeikers van vandaag aan trouwens. Vandaar dat ik hier ook niet zo bar veel meer post. Zijn wel betere/leukere dingen te doen :)

En o ja, iGO 8 werkt ook prima! 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door DRvDijk op 06-10-2008 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik heb met mijn HTC diamond al een eerste waarschuwing van Telfort gekregen. Surf&mail onbeperkt betekent dus niet meer dan 50 mb. Ik schijn nu al op 250 mb te zitten. Wel vreemd want de afgelopen 2 weken heb ik niet meer gedaan dan outlook synchen om de 15 minuten. In het begin heb ik nog wel eens op youtube lopen streamen maar dat doe ik dus ook niet meer.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.