Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XP MCE] Letters verschijnen spontaan

Pagina: 1
Acties:

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ten eerste, ik weet niet of mijn topic beter hier past of in CSA/OH/CSL. Moven mag uiteraard!

Al een tijdje loop ik op 1 bepaalde laptop (Toshiba Tecra met XP MCE) tegen een probleem aan:

Op het moment dat je de laptop even idle laat staan, maar heel soms ook tijdens gebruik verschijnen er random letters in je Word document, Excel sheet, Outlook bericht of ook in het boekhoudpakket wat erop draait (Snelstart 8.55). Het typische is dat dit veelal een "í" is. Aan dit probleem zijn geen veranderingen aan hard- of software vooraf gegeaan.

Aan de laptop hangt een los toetsenbord dmv een KVM switch, deze heb ik al losgekoppeld, echter zonder resultaat. Uiteraard ook al een volledige systeemscan gedaan met Eset Smart Security, zonder resultaten. Ook de firewall geeft geen gekke meldingen.

Voordat ik een complete reinstall ga doen, of het toetsenbord van de laptop vervang ben ik benieuwd of meer mensen ooit tegen zoiets zijn aangelopen, en of het ook op te lossen is!

Alvast bedankt voor de input!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zie je het ook als je de PC opstart vanaf een Knoppix CD? Dan weet je of het hardware of software is.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Das een hele goeie!

• Decarsul
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-07 12:44
als je zelf het TB kan vervangen, weet je waarschijnlijk ook hoe je hem los kunt maken, probeer anders gewoon TB los te maken, en booten met een extern TB aangesloten, dan weet je ook gelijk of het je TB is of niet :)