Toon posts:

Nvidia Driver wordt verwijderd na BSOD in XP Pro Sp3?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Niets voor niets is mijn nick dikprobleem 8)7 ik los de ene probleem en krijg een andere probleem.

Ik wou net de pc uit de raam gooien ( tien hoog ) maar helaas stond iemand precies eronder,,,,,en toen heb ik dat maar niet gedaan.

Nu alles is correct met mijn:

E6600
P35 Ds4 Gigabyte
8800 GT
2 X 320 gb Raid0
Antec NeoHE Power 550

De temps zijn mooi laag betreft E6600 en 8800 GT

Alle drivers zijn vers van de pers, maar nu heb ik het volgende dikprobleem:

Ik ben aan het battlefielden en toen krijg ik plotseling een dode vent in blauw gekleed en zijn naam is BSOD.

De pc start opnieuw op.... en tarra :) nvidia driver zijn zogoed als verwijderd en de screen is terug naar de jaren 1991 zoziet mijn bureaublad op 600 x 400 uit:(

Wat zou dat betekenen?

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-05 15:05

KneoK

Not in a million lightyears

Ik denk 800x600 en ik denk dat mensen uit Gouda bij gebrek aan bussen jouw drivers maar hebben gestolen.

Je zult iets meer moeite moeten doen om het probleem op te lossen. Begin eens met het deïnstalleren van je huidige drivers, driver cleaner draaien en daarna de nieuwste nVidia drivers te installeren. Neem daarna de diverse faqs hier eens door om te achterhalen hoe je de bsod kunt lezen, wat 'ie betekent en waar je het moet zoeken.
Kom dan even terug als het probleem zich blijft herhalen en vul je topicstart aan met die info.