Nieuwe Configuratie maar krijgt meteen al geen beeld.

Pagina: 1
Acties:

• Needakill
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-05 16:41
Ik heb dus sinds vanmiddag een nieuwe configuratie

Gigabyte P35
XFX 9600 GT
Core2duo 8400
Kingston Valueram 4 gb(4 losse reepjes)

Maar ik gooi net dat ding aan en krijg al meteen geen beeld. Ik heb al de "Hangen en Opstartproblemen troubleshooter" gelezen, maar daar kom ik niet erg uit. Kan op dit moment niet de Videokaart testen(denk dat daar het probleem zit), want mijn andere pc is even weg. Alles is netjes aangesloten.

Dus wie kan me helpen?

Mvg Needakill

• TheMazzter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-05 21:29
Volgens mij kunnen we hier echt niets meer mee dan wat tips geven. Als je denkt dat het je videokaart is, ga dan eerst regelen dat je dat gaat testen. Wat gebeurt er als je boot met videokaart en wat gebeurt er als je boot zonder videokaart (gaat er misschien iets piepen of blinken om een hardwarefout aan te geven als je je kaart erin hebt maar doet dat niet als je hem eruit haalt bv.) Probeer ook eens gewoon overnieuw te beginnen en na elk geïnstalleerd onderdeel op te starten (voeding-mobo-cpu--->opstarten-->+1xgeheugen-->opstarten-->+videokaart enz. Dus probeer gewoon het niet werkende stukje te vinden.

• avdongen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-05 22:44
Nog een tip(je): Als je een harddisk of CD eraan hebt, dan kun je daar misschien aan horen/zien hoe ver je in het boot proces komt. Als het een geheugenprobleem is, of iets anders essentieels, dan zullen HD en CD niet aangestuurd worden. Als geheugen goed is en je haalt de videokaart eruit, dan moet je mobo piepen.

Q: Why do developers like Dark Mode? A: Because light attracts bugs!

• TheMe
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-11-2025
Als ik je specs zo bekijk lijkt het me handig om een voeding aan je systeem te hangen!
Zonder voeding natuurlijk geen beeld.

just kidding,
meer specs a.u.b. en Wat heb je zelf al geprobeerd?
Krijg je een boot, of gebeurt er helemaal niks. Spinnen je hard disks op, gaan je fans draaien?
Lichtjes op je toetsenbord?

[ Voor 44% gewijzigd door TheMe op 16-09-2008 23:37 ]

There is no place like 127.0.0.1

• Needakill
Er hangt natuurlijk een voeding. OZC Gamersvoeding 600w.

Ik zal morgen wel ff de tips gebruiken, want nu heb ik geen GOED licht. ;)

Verwijderd

Needakill schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 23:35:
Er hangt natuurlijk een voeding. OZC Gamersvoeding 600w.

Ik zal morgen wel ff de tips gebruiken, want nu heb ik geen GOED licht. ;)
Dan ben ik erg blij met mijn LED-lamp _/-\o_

• Needakill
Fout vanuit eigen huis. Was 2 stekkertjes vergeten aan te sluiten(CPU-1 en CPU-2). Domme ikke. Maar alvast bedankt voor de tips Tweakers. _O_

Slotje
Pagina: 1