Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• MisterE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-11 19:26
Op de product pagina staat dat er 5 apparaten gepaired kunnen worden.
Klopt het dan dat ik met 2 telefoons (werk en prive toestel) kan aanloggen en erop gebeld kan worden? (ik snap dat je niet 2 toestellen kan opnemen maar dat is niet zo belangrijk). Vraag 2: kan ik dan instellen welke de primaire is om daarmee te bellen?

Ik hoor namelijk gemixte verhalen over dit soort car kits en mijn gewenste functionaliteit.

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-11 16:15
Nee, je kan met 1 toestel tegelijk er op aangemeld zijn.

Deze functie is ervoor bedoeld om meerdere gebruikers van 1 auto (zoals bij mij thuis mijn moeder, mijn vader en ik zelf) van dezelfde bluetooth carkit gebruik te kunnen laten maken zonder het opnieuw hoeven pairen.

• MisterE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-11 19:26
en zijn er helemaal geen toestellen op de markt die dit wel kunnen?

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05:21
Ik ben hier eigenlijk ook wel benieuwd naar omdat ik me al een tijdje oriënteer op het aanschaffen van deze carkit. Het zou bijzonder onpraktisch zijn als 1 telefoon werkt en de ander niet, of ik moet wisselen om te kunnen bellen.

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

• floriszz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-11 22:10
Ik weet dat er carkits zijn die met meer dan 1 toestel tegelijk verbonden kunnen zijn.
Dit wordt volgens mij 'Multi pairing' of 'multi-point pairing' genoemd.
Ik weet ff niet een voorbeeld carkit te noemen. Wel zijn er verschillende headsets die dit ondersteunen.
Jabra heeft er 1(BT8010) en volgens mij Mr Handsfree ook.(blue twin)
Vervelende is lijkt wel, dat de ene fabrikant wat anders verstaat onder 'Multi pairing' dan de andere. Het gaat 'm dan voornamelijk om de 'gelijktijdigheid'. Bij de uitleg van multi-point pairing staat op de pdashop pagina ook '...meerdere toestellen... en soms gelijktijdig..'
Zo staat bij de 'Mr Handsfree blue twin'; 'multi pairing maximaal 8 telefoons'. Het lijkt me sterk dat ie dan met 8 toestellen tegelijk verbonden kan zijn....

Kortom je weet nu voor welke functionaliteit je moet zoeken, maar ben nog steeds niet zeker of je dan met 2 toestellen tegelijk verbonden kan zijn met 1 carkit of headset.

Wat wel zeker werkt.(dat heb ik zelf) is een CK3300(met GPS) waarbij de gps verbonden is met mijn Samsung SGH i600(voor TomTom) en de carkit functie met mijn Samsung D780. (dual sim). Waarbij ik dus ook op 2 sims tegelijk via 1 carkit bereikbaar ben en via 2 sims kan bellen.(ook als ik al op 1 van de sims in gesprek ben)

Florisz