Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Gdzr
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20:04
Ik wil binnekort een nieuw abonnement af sluiten bij Vodafone.
Ik heb nu een abonnement lopen bij Hi.

Maar als ik het formulier invul van vodafone. En ik kom bij nummer behoud. dan staat Hi, er niet tussen. Weet iemand wat ik dan moet kiezen?

En mijn 2e vraag:
Er staat dan ook een stukje met Als je je abonnement hebt opgezegd, vul dit dan in. Als ik nog niks heb opgezegd, doet vodafone dit dan voor mij? en hoe gaat dit dan verder in zijn werk.

Alvast bedankt !

Groetjes,

6.8 kWp op zuid en west

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02:03
KPN

Strava

• Gdzr
lekker nutteloos?

6.8 kWp op zuid en west

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:32
Wat is daar nutteloos aan? Hi bestaat niet op die formulieren, je moet dus KPN kiezen. Hij/zij gaf dus gewoon antwoord op de vraag 'Weet iemand wat ik dan moet kiezen?'.

Vodafone zegt je abonnement bij KPN/Hi inderdaad op (dit gaat gelijktijdig met het nummerbehoud, nummer kan nl. niet overgenomen worden zonder dat je abonnement af loopt). Verder hoef je er gewoon bar weinig voor te doen :) Normaal gesproken in ieder geval, gewoon zorgen dat al je gegevens overeenkomen met diegene die je bij Hi hebt ingevuld.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• -JeeDee-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-02 13:56
Loop gewoon de Belcompany of Phonehouse binnen. Oversluiten enzo gaat veel makkelijker in een zaak, dan op internet waar je weer opties mist en formulieren in moet vullen.
En Hi is van KPN, dus dat lijkt me de juiste keuze.

• Prulleman
Een simpel antwoord op een simpele vraag ;)
Niet lullig bedoeld, maar er is gewoon niet meer van te maken.

Maar als je het liever een uitgebreid antwoord hebt:
Hi is een onderdeel van KPN. Als Hi niet beschikbaar is op de lijst zul je voor KPN moeten kiezen.

Strava

• Gdzr
Oke, dat snap ik nu, maar je zou byv kunnen zeggen, je moet KPN kiezen, omdat hi er niet tussen staat. Dan begrijp ik ook war je het over hebt :P snapje

6.8 kWp op zuid en west

• Prulleman
Gdzr schreef op woensdag 17 september 2008 @ 11:16:
Oke, dat snap ik nu, maar je zou byv kunnen zeggen, je moet KPN kiezen, omdat hi er niet tussen staat. Dan begrijp ik ook war je het over hebt :P snapje
Ik ging er een beetje vanuit dat het algemeen bekend is dat hi een onderdeel van KPN is...

Strava

• Gdzr
dat wist ik ook wel, maar dadelijk doe ik iets verkeerd :P, dus ik denk vraag het ff.
Kon natuurlijk ook zo zijn dat er KPN/HI staat want bij debitel staat er wel kpn achter

6.8 kWp op zuid en west

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:32
Ja, maar Hi is in feite KPN. Het is een onderdeel van, het draait niet alleen op het netwerk maar het is ook echt een onderdeel van! :)

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Je stelt alleen maar vragen waar je met een beetje eigen initiatief zelf een antwoord op kunt vinden. Omdat we bij een nieuw topic wat meer verwachten dan een paar vragen, gaat deze op slot.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.