de combinatie Asus A7V (KT133), Asus V7700 (GeForce2 GTS) en windows 2000 is niet lekker aan de gang te krijgen. Ik krijg AGP niet aan de gang (dus een 3DMark score van 5500 ipv 8200), en het systeem loopt niet stabiel. Spelletjes gaan goed, standaard GUI werk ook, maar bijv. 3ds max, Internet exploder, Xilinx Foundation ISE en flask-mpeg laten het systeem hangen. Soms speelt WinAmp gewoon door, soms niet. Door gewoon geen via drivers te installeren (helemaal geen AGP dus) is het probleem op te lossen, maarja.
Ik heb zo'n beetje alles al geprobeerd. De hele riks detonators, de hele riks via 4-in-1 drivers, de hele riks A7V biossen. Ook dingen als die LargePageMinimum registry hack zijn de revue gepasseerd. Weinig succes helaas.
Oja, 't ligt niet aan het overklokken. Op alles origineel crasht w2k nog net zo hard, terwijl 98SE en Linux vrolijk door blijven kachelen. en een vriend van me heeft hetzelfde probleem...
Verder heb ik nog een SB Live! en een Promise Fasttrack66 in m'n systeem zitten.
Weet iemand de oplossing?
Ik heb zo'n beetje alles al geprobeerd. De hele riks detonators, de hele riks via 4-in-1 drivers, de hele riks A7V biossen. Ook dingen als die LargePageMinimum registry hack zijn de revue gepasseerd. Weinig succes helaas.
Oja, 't ligt niet aan het overklokken. Op alles origineel crasht w2k nog net zo hard, terwijl 98SE en Linux vrolijk door blijven kachelen. en een vriend van me heeft hetzelfde probleem...
Verder heb ik nog een SB Live! en een Promise Fasttrack66 in m'n systeem zitten.
Weet iemand de oplossing?