Hoi,
Ik ervaar sinds ik ben over gestapt op vista vreemde problemen. Call of duty 4 blijft hangen als ik hem installeer, terwijl de cd schoon en krasvrij is...
Dus ik heb hem gedownload en dan krijg ik in het installschield alle maal rare tekens, voornamelijk vraagtekens..
Het zelfde bij halflife als ik hem download via steam... Alles is 100% legaal en via hun eigen client! Denkt vista nou dat het illegaal is? Dan zit ik met een probleem, ik koop de meeste spellen online, direct2drive, steam en EA... Kan dat niet meer met vista?
Ik heb al gegooled, maar kan niets vinden....
Help?
Mvg
Mx.
PS: my specs
AMD X2 4800+
Geforce 6800 GTS
2 gig geheugen
SB extreme game X-Fi
350 gig HDD
Norton 360 is up to date en spyware docter heeft ook niets gevonden...
m'n systeem is schoon en nog maar enkele dagen geinstalleerd...
Ik ervaar sinds ik ben over gestapt op vista vreemde problemen. Call of duty 4 blijft hangen als ik hem installeer, terwijl de cd schoon en krasvrij is...
Dus ik heb hem gedownload en dan krijg ik in het installschield alle maal rare tekens, voornamelijk vraagtekens..
Het zelfde bij halflife als ik hem download via steam... Alles is 100% legaal en via hun eigen client! Denkt vista nou dat het illegaal is? Dan zit ik met een probleem, ik koop de meeste spellen online, direct2drive, steam en EA... Kan dat niet meer met vista?
Ik heb al gegooled, maar kan niets vinden....
Help?
Mvg
Mx.
PS: my specs
AMD X2 4800+
Geforce 6800 GTS
2 gig geheugen
SB extreme game X-Fi
350 gig HDD
Norton 360 is up to date en spyware docter heeft ook niets gevonden...
m'n systeem is schoon en nog maar enkele dagen geinstalleerd...
[ Voor 15% gewijzigd door Mx7733 op 16-09-2008 19:12 ]
Aut viam inveniam aut faciam