Vast en zeker een flinke noob-vraag maar ik ben sinds korte de wondere wereld die Adobe Illustrator heet aan het verkennen en loop tegen een, voor mij, onoplosbaar probleem aan.
Ik heb met de pencil tool een golf getekend die ik in wil kleuren, maar als ik de opvul kleur selecteer krijg ik een heel vreemd resultaat (Zie afbeelding)

Het zal ongetwijfeld heel logisch zijn dat illustrator dit zo doet maar ik vind het erg vervelend. Ik wil gewoon alles binnen de zwarte lijnen een kleur geven om de lijnen zelfs vervolgens wit te maken (Ik weet dat ik witte lijnen bij strokes kan maken, dat is het probleem niet
)
Kan iemand mij misschien een beetje op weg helpen?
Ik heb op google en GoT gezocht maar geen bruikbare oplossingen gevonden
Thnx!!
Ik heb met de pencil tool een golf getekend die ik in wil kleuren, maar als ik de opvul kleur selecteer krijg ik een heel vreemd resultaat (Zie afbeelding)

Het zal ongetwijfeld heel logisch zijn dat illustrator dit zo doet maar ik vind het erg vervelend. Ik wil gewoon alles binnen de zwarte lijnen een kleur geven om de lijnen zelfs vervolgens wit te maken (Ik weet dat ik witte lijnen bij strokes kan maken, dat is het probleem niet
Kan iemand mij misschien een beetje op weg helpen?
Ik heb op google en GoT gezocht maar geen bruikbare oplossingen gevonden
Thnx!!