Toon posts:

konig adapter niet geinstallerd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo forumgasten
ik heb een konig cmp-wnusb20 ( dit is een wireless lan adapter op de usb poort)gekocht, maar deze krijg ik niet geinstalleerd op mijn computer ik heb een windows xp besturings systeem zonders service packs erop. Er zit een cd bij maar deze driver wil niet echt werken. Ik kan op internet ook nergens een andere driver ervoor vinden.
daarom deze vraag op het topic: Weet iemand misschien een driver voor mij, of een oplossing om hem te installeren.
ik hoor het graag
groeten michel

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:12

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Kan je in de readme kijken welke servicepack jouw driver nodig heeft? En anders kan je eens kijken bij www.driverguide.com voor eventuele drivers :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• LuckY
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
:w Welkom op GoT ,

Heb je al op de Konig site gezocht ?
Heb je al gekeken welke chip er op de adapter zit zodat je de driver via de Leverancier kan vinden.

Verwijderd

Topicstarter
de driver doet het op alle besturingssystemen staat er in de readme op driverguide kent hij het merk konig niet. Er staat ook nog een ander type nummer op maar dat is volges mij niet echt relevent voor het merk 802.11G en de konig computer site staan paar producten op vooral voor het gamen, maar niks van die adapter wat een ellende zeg.

• Dutch_Celt
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online

Dutch_Celt

Jollygood

Wat bedoel je precies met dat de driver niet echt werkt?

Installeer je de boel onder een account met genoeg rechten?

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-03 20:20
Verwijderd schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 15:45:
hallo forumgasten
ik heb een konig cmp-wnusb20 ( dit is een wireless lan adapter op de usb poort)gekocht, maar deze krijg ik niet geinstalleerd op mijn computer ik heb een windows xp besturings systeem zonders service packs erop. Er zit een cd bij maar deze driver wil niet echt werken. Ik kan op internet ook nergens een andere driver ervoor vinden.
daarom deze vraag op het topic: Weet iemand misschien een driver voor mij, of een oplossing om hem te installeren.
ik hoor het graag
groeten michel
Wat wil er niet echt werken, welke fout melding krijg je?
Misschien is sp2 installeren?
Pagina: 1