• BrokenRules
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-03-2025
Ben nu al een ochtend aan het zoeken naar een programma dat snel mijn net gemaakte foto's kan weergeven. Er is natuurlijk die van windows zelf. Maar graag zou ik wat andere overgangen ertussen hebben. Zodat het niet heel standaard lijkt.

Hopelijk heeft hier iemand hier al een oplossing voor gevonden zodat ik mijn zoektocht kan staken _/-\o_

Verwijderd

Irfanview?

Verwijderd

picasa
MCE

• BrokenRules
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-03-2025
Irfanview heeft jammer genoeg niet zoveel overgangen.

Picassa heeft maar een tikje tegen de muis nodig om te stoppen.

en MCE heb ik geen idee. Maar om van OS over te stappen voor 1 applicatie

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:04
Het gaat toch om de foto's en niet de overgangen? Hou het lekker clean en gebruik gewoon de viewer van Windows.

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-12-2025

Donnie

AKA DonCorleone

FastStone Image Viewer, echt geweldig proggie, en het mooie is dat hij ook raw foto's laat zien en als klap op de vuurpijl draait hij de foto's ook automatisch. (als je ze portrait hebt geschoten, en je camera ondersteund dit natuurlijk)

http://www.faststone.org/FSViewerDownload.htm (freeware)

[ Voor 11% gewijzigd door Donnie op 16-09-2008 14:49 ]

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Verwijderd

Donnie schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 14:48:
FastStone Image Viewer, echt geweldig proggie, en het mooie is dat hij ook raw foto's laat zien en als klap op de vuurpijl draait hij de foto's ook automatisch. (als je ze portrait hebt geschoten, en je camera ondersteund dit natuurlijk)

http://www.faststone.org/FSViewerDownload.htm (freeware)
Leuk eens naar kijken... maar wat is er zo speciaal aan dat ie ook RAW laat zien dan ? Nooit problemen mee met andere progjes..

• DarkAtNight
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01 20:23
XnView (www.xnview.com)
Draait de plaatjes, kan RAW laten zien, heeft overgangen (instelbaar welke, kan ook random), en eenvoudige bewerkingen.
Je kunt bovendien een exe van de slide show maken, allerlei opties voor de slide show.

[ Voor 29% gewijzigd door DarkAtNight op 16-09-2008 15:51 . Reden: nog wat meer informatie toegevoegd ]

Verwijderd

^^ Dat is een hele mooie zeg !!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-12-2025

Donnie

AKA DonCorleone

Verwijderd schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 15:42:
[...]

Leuk eens naar kijken... maar wat is er zo speciaal aan dat ie ook RAW laat zien dan ? Nooit problemen mee met andere progjes..
Het is niet in het bijzonder leuk dat hij raw laat zien, maar de slideshows zijn gewoon erg mooi in dit proggie, effecten zijn zelf in te stellen, en je kan er bv. ook een muziekje subtiel onderzetten. Altijd leuk.

Maar ik denk dat de TS wel genoeg proggies heeft nu, laat je wel weten welke van onze het is geworden 8)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Pagina: 1