Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[JW player] streaming video wil niet op fullscreen

Pagina: 1
Acties:

• cor-gijs
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-09 21:02

cor-gijs

Dig further for bigger hole

Topicstarter
Ik heb een probleempje met het afspelen van streaming video van o.a. www.dumpert.nl en andere sites die gebruik maken van JW Player: ik kan de video op mijn pc niet fullscreen afspelen. Het fullscreen knopje zit er wel, maar er gebeurt niets wanneer ik erop klik.
Ik heb verschillende browsers geprobeerd (IE7, FF3, Chrome) maar niets helpt. Op mijn oude en nieuwe laptop werkt het overigens wel (resp. Win XP en Win Vista Business).

specs pc:
Win Vista Ultimate
AMD X2 BE-2400
4 GB DDR
ATI Radeon HD2600

Ik heb ook Win XP gehad op deze pc, daar draaide de filmpjes wel fullscreen.

Wat trouwens ook wel vreemd is: YouTube e.d. werken wel goed, en het probleem doet zich alleen voor wanneer er FLV-files afgespeeld worden met een flash-player. Sites die JW-player gebruiken om MPG-bestanden af te spelen (zoals bijv. www.spitsnieuws.nl) laten mij de filmpjes wel fullscreen zien.
Kan dit iets met codex te maken hebben misschien?

[ Voor 23% gewijzigd door alt-92 op 16-09-2008 18:03 ]

There is no adequate defense, except stupidity, against the impact of a new idea.

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02:18

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Ik ken het probleem.
Opeens was het op een dag verholpen.
Kan waarschijnlijk een Flash-update zijn geweest, of een nieuwe JWplayer versie bij de site.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes