Ik heb op mijn pc een tijdje terug The Orange Box geinstalleerd en wil graag mijn spellen spelen. Ik heb alleen momenteel thuis geen internetverbinding (komt pas eind volgende week als het meezit, ben onlangs namelijk verhuisd) en dus kan mijn steam-account niet connecten. Dat heeft echter tot gevolg dat steam beweert dat de spellen niet gespeeld kunnen worden zolang ik offline ben.
Ik had hier al wat op zitten zoeken hoe ik het moest oplossen en vond ergens de tip dat ik het automatisch updaten van spellen uit moest zetten. Leuke tip, maar niet eentje die bij mij werkt, want ik kan die instelling niet wijzigen bij de spellen.
Ik heb ook al wat in configfiles zitten kijken, maar kan daar niets zinnigs in vinden wat die instelling zou kunnen veranderen. Iemand anders nog een tip?
Software:
OS: Windows Vista Business 64 bit, alle patches en sp's beschikbaar tot eind augustus.
Game: The Orange Box (HL2, HL2:e1, HL2:e2, Portal. TF2 niet gedaan maar dat is dan ook specifiek een multiplayer game). Voor zover ik weet de laatste patches tot eind augustus.
Hardware:
Processor: Intel Xeon X3350 (quadcore @ 2,66 GHz)
Moederbord: Asus Striker II Formula (bios 1501)
Geheugen: 8GB Corsair DDR2 800 MHz cas4 DHX
Videokaart: 2x MSI 8800 GT OC Zilent in SLI
Geluidskaart: Creative X-Fi Xtreme Audio
(zoveel mogelijk de laatst beschikbare drivers tot eind augustus)
Ik had hier al wat op zitten zoeken hoe ik het moest oplossen en vond ergens de tip dat ik het automatisch updaten van spellen uit moest zetten. Leuke tip, maar niet eentje die bij mij werkt, want ik kan die instelling niet wijzigen bij de spellen.
Ik heb ook al wat in configfiles zitten kijken, maar kan daar niets zinnigs in vinden wat die instelling zou kunnen veranderen. Iemand anders nog een tip?
Software:
OS: Windows Vista Business 64 bit, alle patches en sp's beschikbaar tot eind augustus.
Game: The Orange Box (HL2, HL2:e1, HL2:e2, Portal. TF2 niet gedaan maar dat is dan ook specifiek een multiplayer game). Voor zover ik weet de laatste patches tot eind augustus.
Hardware:
Processor: Intel Xeon X3350 (quadcore @ 2,66 GHz)
Moederbord: Asus Striker II Formula (bios 1501)
Geheugen: 8GB Corsair DDR2 800 MHz cas4 DHX
Videokaart: 2x MSI 8800 GT OC Zilent in SLI
Geluidskaart: Creative X-Fi Xtreme Audio
(zoveel mogelijk de laatst beschikbare drivers tot eind augustus)
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10