Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Flash] JavaScript uitgeschakeld of oude versie bij 1 user *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ik heb een probleem met Java. Ik heb mijn PC opgedeeld met 2 gebruikers. Ik kan met mijn eigen gebruiker gewoon filmpjes bekijken op Youtube maar als ik op het andere gebruikersaccount de filmpjes wil bekijken dan geeft ie de volgende melding';

Je hebt JavaScript uitgeschakeld of je hebt een oude versie van Adobe Flash Player.

Ik heb hier al gezocht naar een oplossing maar die helpen niet.Heb alles gedeinstalleerd en weer opnieuw geinstalleerd + diverse fix. Ik draai gewoon XP pro. Als ik de filmpjes via een andere website wil kijken dan lukt het wel.Als het probleem bij de site zou liggen dan zou ik met mijn eigen account ook niks kunnen zien toch?

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:16
Als je nu eens kijkt of javascript aanstaat en de adobe flash player goed geinstalleerd is (alle gebruikers) :) Heeft niets met Java te maken.

Specs

Verwijderd

Topicstarter
Probleem opgelost.Heb de tijdelijke int bestanden en cookies verwijderd en alles werkt weer. _/-\o_

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Da's inderdaad een standaard 'debug'-optie :P

Dan pas ik voor enige anderen met deze vraag de topictitel nogal aan, 'Java probleem' zegt niet welk probleem en suggereert dat het iets met Java van doen heeft en edta heeft het totaal niet ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)