Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Gratis ps3 + telefoon bij abonnement Vodafone €22 p/m

Pagina: 1
Acties:
  • 3.423 views

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-11 16:29
Ik zie een interessante aanbieding:

http://www.alletoppers.nl/info.php?id=245

Een gratis Ps3, 80GB met controller en gratis Samsung mobiel en Vodafone abonnement voor 2 jaar.
22 euro per maand. Incl. 200 belminuten of 200 sms'jes.

Op zich een aardig aanbod. Mijn mobiele telefoon is niet veel soeps meer en de laatste tijd zit ik vaak bij een maat van me die wel hele toffe games op z'n ps3 speelt. :)

Maar.....wat is hier nu de catch....?
Als iets te goed lijkt om waar te zijn is dat meestal ook zo...

Die 200 belminuten....is dat per maand of over die complete 2 jaar? Als het per maand is dan zit ik goed, zoveel bel ik niet eens, vind het wel handig dat ik zelf makkelijk bereikbaar ben en altijd kan bellen. Nu heb ik een prepaid toestel, zonder saldo [zoals gewoonlijk]. O-)

Hebben tweakers hier ervaring mee, en wat te doen als de ps3 kuren heeft? [garantie perikelen].
Hoe compleet is die ps3? Niet dat er nog eens weer voor 100 euro aan accessoires overeen moeten.

Lees ook wat topics op het forum dat sommige mensen problemen hebben met vodafone, bij oa. het opzeggen, soms veel te hoge facturen krijgen enz.

Mijn YouTube Channel

Verwijderd

In het Playstation 3 topic was er iemand die net voor diezelfde actie was gegaan. Misschien kun je hem/haar eens contacteren?

Edit: Hierzo StealthyPeanut in "Het PlayStation 3 ervaringen topic - Dee..."

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2008 23:11 ]

• Snowwie
Ik zal hem eens een mail sturen. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Snowwie op 15-09-2008 23:14 ]

Mijn YouTube Channel

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-11 05:12
Kan je de uitkomst hier neerzetten. Heb stiekem ook wel een beetje interesse (ook al heb ik al een Wii en Xbox360 staan :P)

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-11 13:57
22 * 24 = 528 euro...
Ok je hebt een PS3 erbij (400 euro?)
128 over.. Voor toestel (is idd niet goedkoop dus)

Naja je hebt wat belminuten (wat tevens je smsjes zijn meen ik bij Vodafone). Is best grappige deal maar persoonlijk heb ik het nooit met dit soort abbo's en doe ik liever met een simpel paar euro abbo en koop ik zelf een toestel en als ik een ps3 wil dan koop ik die ook. Met Garantie's ook makkelijker.

Dit is wel leuk staat ook op de site: Prijs zonder abonnement 499.00
Volgens mij is dta met dat toestel.. Dat vind ik wel raar dan. Je kan beter zonder abbo nemen dan.

Edit: ja is met toestel verzendkosten komen er wel bij nog en nummerbehoud kosten totaal 506,95

[ Voor 24% gewijzigd door Cave_Boy op 15-09-2008 23:24 ]

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:30

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Snowwie schreef op maandag 15 september 2008 @ 23:09:
Maar.....wat is hier nu de catch....?
Als iets te goed lijkt om waar te zijn is dat meestal ook zo...
Je betaalt €528 in twee jaar voor een telefoon van €29,95 en een playstation van €392,50. Dan blijft er €106 over voor je belminuutjes, ongeveer €4,50 per maand.

Bij sim-only abo's van bijvoorbeeld telfort kom je op ongeveer hetzelfde bedrag, of ietsje duurder uit per maand. Door voor dit totaal pakket te gaan ben je misschien €20 goedkoper uit.

De catch is dus dat je gewoon voor alles betaalt.. En allemaal heel simpel uit te rekenen, dus ik snap niet hoe dit voor sommigen een geweldige aanbieding lijkt? :)

edit: als je zoals jijzelf zegt een bijna niet beller bent, dan is het dus een stuk goedkoper om gewoon met je gratis prepaid-geval telefoontjes binnen te krijgen (of om een abonnement van bijvoorbeeld €2,50 te nemen met zat belminuten) en om die PS3 los te kopen.

Geweldige aanbieding :z

[ Voor 24% gewijzigd door Gizz op 15-09-2008 23:25 ]

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-11 05:12
Gizz schreef op maandag 15 september 2008 @ 23:22:
[...]

Je betaalt €528 in twee jaar voor een telefoon van €29,95 en een playstation van €392,50. Dan blijft er €106 over voor je belminuutjes, ongeveer €4,50 per maand.

Bij sim-only abo's van bijvoorbeeld telfort kom je op ongeveer hetzelfde bedrag, of ietsje duurder uit per maand. Door voor dit totaal pakket te gaan ben je misschien €20 goedkoper uit.

De catch is dus dat je gewoon voor alles betaalt.. En allemaal heel simpel uit te rekenen, dus ik snap niet hoe dit voor sommigen een geweldige aanbieding lijkt? :)

edit: als je zoals jijzelf zegt een bijna niet beller bent, dan is het dus een stuk goedkoper om gewoon met je gratis prepaid-geval telefoontjes binnen te krijgen (of om een abonnement van bijvoorbeeld €2,50 te nemen met zat belminuten) en om die PS3 los te kopen.

Geweldige aanbieding :z
Uhm, het is zoals je zelf zegt goedkoper en geeft je in principe de kans om een PS3 op afbetaling te bemachtigen. Niet iedereen heeft hier een fulltime baan? Als je binnen de belbundel blijft is dit dus best een nette deal.

• Snowwie
Gizz schreef op maandag 15 september 2008 @ 23:22:
[...]

Maar het telefoonabonnement zit wel al bij dit bedrag in. Heb je dat wel meeberekend?
Hoeveel betaal je doorgaans voor zo'n abonnement?
Het was me ook meer te doen om de PS3 dan de telefoon. :)
Alhoewel ik me vaak genoeg stoor aan de ouderwetsigheid van mijn mobiel [Nokia 3410], en het feit dat er nooit saldo op staat.

Mijn YouTube Channel

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Signature

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Je stelt alleen maar vragen, zonder ook maar aan te geven dat je al iets hebt onderzocht. Zoals je inmiddels zou moeten weten, hebben we eigen initiatief hoog in het vaandel staan.

Omdat er verder geen discussiewaarde in dit topic zit, gaat deze op slot.

Tip: doe eens wat onderzoek; zoek op google, vraag hij bij de webshop, etc ...

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.