Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

DVD speler met mogelijkheid tot verhogen van buffer

Pagina: 1
Acties:

• Mastakilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-11 15:11
Hallo allemaal,

Ik ben het ****beu dat mijn laptop dvdrom bij het einde van een film het niet meer aankan en begint te haperen.

Het is een laptop van het werk, dus de dvdrom vervangen gaat niet en de DVD backups zijn Vertabim MCC004s, dus dat kan ook al niet veel beter...

Maar waarom zou dit ook moeten? Mijn laptop heeft 2GB RAM waarvan 1,5GB niets doet bij het kijken van een filmpje?

Waarom heeft PowerDVD een stomme buffer van 0,00001 seconde?

Bestaat er niet een DVD Player (software matig) die gewoon mijn RAM volbuffered (tegen 2x ofzo, voor als je niet tegen het lawaai van je dvdrom op volle speed kan)

Zijn die maker van DVD players zo'n oenen? of is er iets waardoor dit niet zou kunnen?

van mij mag ie zelfs op mijn HD bufferen, zolang ik maar niet voor het kijken van een film em eerst helemaal moet rippen...

• Mastakilla
ben ik de enige die DVDs bekijkt met zijn PC / laptop dan?

of hebben jullie allemaal super dvds die nooit stuk gaan en haperen?

• W33rd
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-07 13:58
Ik ben persoonlijk niet zo thuis in de Audio/Video afdeling maar ik gebruik zelf VLC player (te vinden in de Meuktracker) en daar kan je heel veel instellen. Naast dat VLC alles afspeelt kan je ook gewoon je afspeel instellingen instellen. Misschien dat is even installeren en bekijken? En daarbij, heb je al gegoogled? :+
Ik hoop dat je wat vind.

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-11 01:54
Op het einde van de dvd loopt de dvd het hard(rond draaien).
Daarom indien er iets fout is dan haperd hij hier.
Dus dvd in meerdere spelers spelen, indien hij hier niet hapert dan ligt het aan de laptop dvd speler.
Indien hij hier ook hapert, dan is speler laptop ok, maar dvd slecht.

Met cdspeed kun je de dvd testen met quality scan, zie www.cdfreaks.com, ga naar het forum, daar staat beschreven hoe je een dvd kunt testen zodat hij maximale kwaliteit is gebrand, dan hoef je in het vervolg niet te testen met meerdere spelers, maar 1 test doen met cdspeed.

• Mastakilla
jan99999 schreef op donderdag 18 september 2008 @ 05:41:
Op het einde van de dvd loopt de dvd het hard(rond draaien).
Daarom indien er iets fout is dan haperd hij hier.
Dus dvd in meerdere spelers spelen, indien hij hier niet hapert dan ligt het aan de laptop dvd speler.
Indien hij hier ook hapert, dan is speler laptop ok, maar dvd slecht.

Met cdspeed kun je de dvd testen met quality scan, zie www.cdfreaks.com, ga naar het forum, daar staat beschreven hoe je een dvd kunt testen zodat hij maximale kwaliteit is gebrand, dan hoef je in het vervolg niet te testen met meerdere spelers, maar 1 test doen met cdspeed.
dat mijn laptop dvd speler niet echt super is, wist ik al langer dan vandaag.

Maar daar gaat deze topic ook niet over...

Met een beetje buffer valt al dat geschok en gehaper nl 100% te voorkomen

Mijn vraag is dan ook "waarom bestaat dit niet?" en als het bestaat "welke dvd speler tool heeft het dan?"