Ik zoek met spoed naar een product key voor Office 2007 waar kan ik die op tijdstip evt online kopen? De product key die op mijn cd staat werkt niet
De Microsoft website?
[ Voor 10% gewijzigd door marcieking op 15-09-2008 21:48 ]
Verwijderd
Dan download je gewoon een trial via de microsoft website?
Die is 60 dagen geldig!
Verder krijg je pas een sleutel als een betaling voltooid is, legaal ga je dus nooit binnen een uurtje (op dit tijdstip waarop winkels gesloten zijn) een key krijgen
Verder krijg je pas een sleutel als een betaling voltooid is, legaal ga je dus nooit binnen een uurtje (op dit tijdstip waarop winkels gesloten zijn) een key krijgen
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2008 21:51 ]
Los dat dan op
Ik denk dat er verder weinig bedrijven zijn die Office op deze manier mogen verkopen...
Als het met Visa gaat is het binnen een paar seconden voor mekaar?Verwijderd schreef op maandag 15 september 2008 @ 21:50:
Dan download je gewoon een trial via de microsoft website?Die is 60 dagen geldig!
Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje
Mail gezondenVerwijderd schreef op maandag 15 september 2008 @ 21:57:
Wellicht dat je me even mailt, product key aanwezig legaal
Gewoon zonder key installeren? afaik wordt ie dan gewoon een ongeactiveerde trial en kun je later nog de key invoeren.
Handel via het forum is niet de bedoeling. En 60 dagen trial is inderdaad zat om langs de winkel te fietsen
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Slotjes zijn er alleen voor brakke topics. Als je zelf om een slotje vraagt, open dan het topic nietVerwijderd schreef op maandag 15 september 2008 @ 22:11:
Slotje erop MODD
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()