Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Copperjet, reserved mapping

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer zoals ik al eerder prima mappings heb kunnen maken een reserved mapping aan te maken. Ik vul netjes de internal IP in, en de portranges. Als ik vervolgens de submit button indruk zie ik dat de Copperjet mijn reserved mapping heeft aangemaakt met in alle port ranges een 0.

Ik heb de Copperjet al eens gereset, of de voeding er even af gehaald, maar zonder resultaat.

Heeft iemand dit al eens eerder meegemaakt. Ik heb ook gezocht op lotgenoten via Google, maar zo op het eerste gezicht leverde dit ook niets op.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2008 21:42 ]

• denan
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-11 14:04
Vul eens een enkele poort in, of als je dat al deed->een range van bvb 23-24 tot 23-24. Ik heb dezelfde problemen wel eens gehad en een beetje experimenteren met de range hielp.

Verwijderd

Topicstarter
Ook geprobeerd, met het idee dat hij misschien moeite had met de range. Dus ook geprobeerd om van ingaand 10-10 en uitgaand 10-10, en 50-100 ingaand en 50-100 uitgaand, etc.

Lijkt wel alsof de software even helemaal de weg kwijt is.

• denan
Verwijderd schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 10:47:
Ook geprobeerd, met het idee dat hij misschien moeite had met de range. Dus ook geprobeerd om van ingaand 10-10 en uitgaand 10-10, en 50-100 ingaand en 50-100 uitgaand, etc.

Lijkt wel alsof de software even helemaal de weg kwijt is.
Al geprobeerd om alle bestaande reserved mappings te verwijderen?
Vul anders eens alleen poort 23 - poort 23 in..
(en anders kun je altijd nog een reset-to-factory-defaults uitvoeren)

[ Voor 7% gewijzigd door denan op 16-09-2008 10:53 ]

Verwijderd

Topicstarter
Beiden had ik ook gedaan. Reserved mappings waren helemaal leeg, daarom wilde ik ze opnieuw aanmaken. Schijnbaar is een keer de stroom eraf geweest en had ik geen save config gedaan.

Reset to Alice PPoE (oid) defaults heb ik ook reeds gedaan. Helaas... zonder goed resultaat. :)

• denan
En wat als je de eerste mapping aanmaakt (met die 0)..
en er vervolgens eentje bij plaatst?

Verwijderd

Topicstarter
Dan worden beide mappings gewoon gezet met alle poorten op 0. Het IP adres wordt overigens wel correct overgenomen, het gaat alleen om de poorten. :)

Ik heb ook even geprobeerd of het browser afhankelijk was, maar ik krijg geen verschil onder FF2, FF3, Chrome, IE6, of IE7. :)
Pagina: 1