Toon posts:

MAXTOR KADUK??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag dames en heren....ik heb een pctje met een Abit KT7-raid. hierin heb ik twee identieke hd's. (2 x 30.7 Gb)45+
! van deze twee harde schijven begon een tijdje geleden te tikken....gewoon 1 keertje dan en dan weer een keertje....niets raars. Nu loopt mijn pc vast en wil ik hem opnieuw opstarten en begint hij constant te tikken....een simpele vraag wat is dit getik..is het normaal?? en heeft iemand dit ooit eerder meegemaakt?

Verwijderd

Topicstarter
Ik vraag me af waarom dat niemand reageerd.....zou het misschien kunnen zijn dat niemand dit weet?

Verwijderd

Nou Geweet het ooit noojit nie maar ik heb het wel eens meegemaakt :) (hoe zo dat toch komen ?) >:)

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik vind dat jij wel als een zak reageerd

Verwijderd

Topicstarter
(ja ik ken deze gozer en hij zit me te plagen vandaar!)

Verwijderd

Just Don't Think :D

Alan, ik had je een X aantal weken geleden gewaarschuwt voor het feit dat er allemaal ranzige geluiden uit die Maxtors van jou kwamen maar meneertje zo eigelwijs als hij is vond het wel goed zo :D nu is het fout gelopen en zit hij hier (naast mij) Mij nek om te draaien (dit typt moeilijk) >:)xaz

Verwijderd

Topicstarter
mijn vragen blijven dus open!!1 maar ik zou wel graag een antwoord willen....alvast bedankt!

Verwijderd

Just Think

Wat zou het kunnen zijn denkje, alan ?

En HD die niet goed of niet slecht uit zijn Lock toestand komt :) Verder zou de kop kapot kunnen zijn maar dit lijkt mij sterk bij de nieuwste Maxtor 45+ Serie ? .... Hebben nog meer mensen ervaring met de Serie HD's van Maxtor want ik zou er persoonlijk ook wel wat meer over willen weten.

SledGeMan !

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-03 21:10
Heeft iemand een hekel aan je en heeft ie een bom geplaatst *tik* *tik* tik

:)
Ik denk dat een schijfie niet meer helemaal werkt, kijk of alle kabels nog goed zitten en sow en laat hem anders ff testen

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 05-05 20:33
als een hd opeens geluiden maakt die het niet hoort te maken begint het gezeik. En tja, zoals al verteld ben je nu wel redelijk de pineut.

Geef je data op, regel je garantie en zorg dat je een nieuwe krijgt

3kwp pvoutput

Verwijderd

Topicstarter
ik moet jullie eerst maar eens bedanken voor jullie reactie. Ik denk eigenlijk niet dat het aan de kabels ligt...ik heb alles al geprobeerd....maar ik wil eigenlijk wel mijn data houden!!! .....dat zullen we wel weer zien als we hem terug sturen. maar overigens.....er zit geen bom in....en ook geen e-mailbom....en ook niet iets wat daar op lijkt....en als dat zou tikken.....dan.....ja wat dan?

bedankt voor jullie response!

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

is het bij het opstarten elke keer een paar tikjes (elke keer de zelde hoeveel heid) 6x ofzo.

zoja dan is die kop kaputo....

al is het onregelmatig en je kan nog een aantal gegevens lezen maar niet alles, dan is de schijf beschadigd

al komt er rook uit, dan is hij verslaafd en daar mee moet je uitkijken want sigaretten zijn duurder :P

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• Belial_666
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07-04 14:34
Diagnostics program van MATXOR site downloaden dan weet je het gelijk
:)

Verwijderd

Topicstarter
ik zal jullie nog beter vertellen. ik wil wel een diagnostic program downloaden maar als hij niet eens wordt gedetecteerd wordt door mijn raid controllers of door mijn ide controllers....dan weet ik niet of die dan nog wel wat nuttigs zegt?

maar toch weer bedankt!
Pagina: 1