Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

verkeerde kleuren met sommige foto's

Pagina: 1
Acties:
  • 79 views

• mrbert
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-11 11:07
Hoi,

Tot mijn schrik zag ik bij sommige foto in jpg formaat ineen totaal verkeerde kleuren:S
Alle rood en blauw lijken verwisseld

IK heb ergens gelezen dat het door eeen fout in de WIC zit maar kan nergens iets vinden.
Is er iemand die hier en oplossing voor weet?

Ik zou zeer erkentelijk zijn.

mrbert

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Euhm? :?

Misschien doe je er verstandiger aan je verhaal iets te verduidelijken, want op deze manier wordt het wel heel erg glazen bollenwerk.
Kijk even in de Windows Clients - Policy voor wat we in je topicstart graag terug willen zien?

Er missen namelijk wat essentiële dingen in:
  • Kies een goede topic titel die je probleem omschrijft, maar ook je OS tussen vierkante haakjes bevat. Voor meer eisen zie de Windows Operating Systems Policy hier ook over.
  • Omschrijf je probleem helder en duidelijk en geef zo veel mogelijk relevante informatie (sinds wanneer?, hebben alle bestanden dat, gaat het wel goed op een andere PC met hetzelfde bestand, werken andere programma's wel?)
  • Geef aan wat je zelf al geprobeerd hebt om dit probleem op te lossen, en wat je bijvoorbeeld al opgezocht hebt hierover op Google of de GoT search

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.