" Play the violent strings of my symphony "
Verwijderd
mcrea
zekerzzz
dat spel ruled, heb ik dagen achter elkaar gespeelt toen het net uit was op de playsation. Het enige wat toen kon tippen aan GT
maar voor die prijs: Beide
zekerzzz
dat spel ruled, heb ik dagen achter elkaar gespeelt toen het net uit was op de playsation. Het enige wat toen kon tippen aan GT
maar voor die prijs: Beide
Verwijderd
Eigenlijk kan je de games niet vergelijken: TOCA is compleet wat anders dan rally. 't Is maar net waar je van houdt: tijdrijden in je uppie of side by side scheuren over een circuit. Allebei de games waren toppers in hun soort. TOCA 2 is dat eigenlijk nog steeds: McRae is alweer ingehaald door RC2000 en McRae 2. Maar voor dat geld zou ik ze zeker allebei kopen. Beide games waren toendertijd mijn favoriete racegames: ik heb ze grijs gespeeld. TOCA 2 vooral doordat ik ook meedeed aan online ladders: de snelheid van de AI was nogal laag, dus na een beetje oefenen won ik alles simpel (en leek het verdacht veel op tijdrijden in m'n uppie). Als single player game heeft McRae dus meer in zich. Maar nogmaals: voor dit geld zou ik ze allebei kopen: het side by side rijden van TOCA 2 is heel leuk, leuker (ruiger) dan in veel andere racegames.
Thx 4 the response!
Ik heb Colin Mcrae rally gekocht en ik vind em echt HEEL wreed..
Ik ga TOCA2 ook nog ff halen denk ik...
Ze zijn beide maar F.14,95 bij intertoys!!
Ha jah, errug cool hoor
Ik heb Colin Mcrae rally gekocht en ik vind em echt HEEL wreed..
Ik ga TOCA2 ook nog ff halen denk ik...
Ze zijn beide maar F.14,95 bij intertoys!!
" Play the violent strings of my symphony "