TOCA II of Colin McRea Rally I ?

Pagina: 1
Acties:

• Symphony-X
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 10:26
deze zijn beide 14,95 bij de Intertoys..:P

Welke raad je aan en waarom?

Mijn systeem:

PIII450
192MB SDram
hercules GeforceII MX 5.5ns

- Heeft één v/d twee spellen ondersteuning voor D3D? Glide werkt dus niet =>geen voodoo kaart.

- Het moet dus lekker spelen én er -redelijk- uitzien (dus het liefst wél met 3dkaart-ondersteuning)..

iemand?

Thx B-)

" Play the violent strings of my symphony "

Verwijderd

mcrea
zekerzzz
dat spel ruled, heb ik dagen achter elkaar gespeelt toen het net uit was op de playsation. Het enige wat toen kon tippen aan GT

maar voor die prijs: Beide :?

Verwijderd

Eigenlijk kan je de games niet vergelijken: TOCA is compleet wat anders dan rally. 't Is maar net waar je van houdt: tijdrijden in je uppie of side by side scheuren over een circuit. Allebei de games waren toppers in hun soort. TOCA 2 is dat eigenlijk nog steeds: McRae is alweer ingehaald door RC2000 en McRae 2. Maar voor dat geld zou ik ze zeker allebei kopen. Beide games waren toendertijd mijn favoriete racegames: ik heb ze grijs gespeeld. TOCA 2 vooral doordat ik ook meedeed aan online ladders: de snelheid van de AI was nogal laag, dus na een beetje oefenen won ik alles simpel (en leek het verdacht veel op tijdrijden in m'n uppie). Als single player game heeft McRae dus meer in zich. Maar nogmaals: voor dit geld zou ik ze allebei kopen: het side by side rijden van TOCA 2 is heel leuk, leuker (ruiger) dan in veel andere racegames.

• Symphony-X
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 10:26
Thx 4 the response!

Ik heb Colin Mcrae rally gekocht en ik vind em echt HEEL wreed.. B-)

Ik ga TOCA2 ook nog ff halen denk ik...

Ze zijn beide maar F.14,95 bij intertoys!! :? Ha jah, errug cool hoor :P

" Play the violent strings of my symphony "