[iPhone 3G] Update binnenhalen lukt niet via iTunes

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwkempeneers
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-05-2019
Ik wilde vandaag de update voor de iPhone gaan downloaden via iTunes. Als ik echter in het tabblad Samenvatting klik op Update zoeken krijg ik vervolgens de melding: "Er kan geen verbinding tot stand worden gebracht met de server voor iPhone-software-updates. Zorg dat uw netwerkinstellingen juist zijn en dat uw netwerkverbinding actief is of probeer het later opnieuw."

Het rare is echter wel dat ik gewoon in de iStore programma's e.d. aan kan schaffen. Ik heb ook al een netwerktest uitgevoerd met iTunes, maar die zegt dat alles in orde is. Waar kan dit aan liggen?

Mijn iTunes versie is overigens 7.7.1.11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superhuuper
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:04
Volgens mij heb je voor de nieuwste firmware van de iPhone de nieuwe versie van iTunes nodig (8.0).
Probeer anders eerst je iTunes eens te updaten, en daarna nogmaals proberen de firmware van de iPhone te updaten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwkempeneers
Zelfde verhaal: de iTunes-update-server is niet bereikbaar! :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jwkempeneers schreef op maandag 15 september 2008 @ 18:51:
Zelfde verhaal: de iTunes-update-server is niet bereikbaar! :-(
"Er kan geen verbinding tot stand worden gebracht met de server voor iPhone-software-updates. Zorg dat uw netwerkinstellingen juist zijn en dat uw netwerkverbinding actief is of probeer het later opnieuw."
Het zou kunnen dat de servers momenteel even niet beschikbaar zijn (zit momenteel achter de verkeerde PC dus kan het niet uitproberen voor je)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superhuuper
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:04
Bij mij lijken de update servers wel gewoon te werken.
Probeer anders gewoon de nieuwste versie te downloaden via www.apple.com/nl/itunes! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwkempeneers
heb net de nieuwste versie gedownload, maar het werkt niet helaas. Ik werk trouwens wel met een proxyserver. Heeft dat er misschien mee te maken?

• jwkempeneers
Ik denk dat het inmiddels toch te maken heeft met mijn proxyserver, maar heb geen programmaatje om deze te omzeilen. Ik had er wel een maar die werkt niet meer. Met behulp van een dergelijk programmaatje heb ik een gedeelte via iTunes kunnen downloaden maar omdat toen mijn internetverbinding eruit vloog stopte dit weer. Wie heeft voor mij zo'n programmaatje wat goed werkt?
Pagina: 1