Toon posts:

Medion Akoya Aldi - Adobe CS 3 probleem opgelost !!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Yo,
Voor al diegene die met het probleem zitten dat ze op hun splinter nieuwe PC van de Aldi. Met Quad Core AMD Phenom X4 processor geen Adobe CS 3 programma's kunnen runnen. Hier volgt de oplossing:

--> Het probleem heeft alles te maken met een onnodige driver die reeds geïnstalleerd werd bij Medion zelf. Het gaat hier over de ATI Catalyst driver.

De oplossing is dan ook zo eenvoudig als het probleem. Uninstall de ATI Catalyst driver door naar het configuratie venster te gaan in Vista ( kies klassiek links boven aan ) . Kies vervolgens voor Programma's. En zoek naar ATI Catalyst en kies voor verwijderen ( alles verwijderen (selectie onderaan bij de 3 keuze mogelijkheden).

Herstart je PC

Bij de volgende herstart zal Vista nu zelf zoeken naar de nodige drivers voor je raid controller. De drivers worden automatisch geïnstalleerd.

Herstart na de installatie de PC nogmaals en run eventueel ook nog eens een register scan met Registry Mechanic om alle kleine foutjes uit je register te halen.

Vanaf nu kan je gewoon terug de programma's openen door te dubbel klikken op de icoontjes na de installatie. Vervolgens kan je eindelijk je programma registreren en activeren. En dan genieten :)

( Mijn eigen visie op het probleem is dat de ATI Catalyst driver(pakket) dat reeds geïnstalleerd was , adobe van de wijs bracht door de adobe programma's te doen denken dat er een ATI kaart in je PC zit. Wat echter niet het geval is, we hebben namelijk een Geforce kaart meegekregen van de Aldi :) , hiervan staan echter ook de drivers geïnstalleerd. Dus enkel een uninstall van de ATI drivers volstaat. )

Ik denk trouwens ook dat het het probleem oplost dat sommigen onder ons met dit type pc hebben opgemerkt , tijdens de opstart van windows dat het scherm zwart blijft en dat je nogmaals moet herstarten.

TIP: Update je geforce drivers altijd tot de laatste versie , doe dit via volgende link

http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us

en klik op automatic , dat is het eenvoudigste :)

Ik hoop dat ik via deze post toch nog eens iemand gelukkig kan maken met zijn Medion, want als je het mij vraagt is het een goede pc!