Kan geen Wireshark rpm genereren.

Pagina: 1
Acties:

• EXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-01 20:08

EXX

EXtended eXchange

Topicstarter
Ik ben momenteel bezig met het maken van een plugin voor Wireshark. Als eerste heb ik de source code via svn uitgechecked vanaf de Wireshark server. Dan de instructies gevolgd zoals ook beschreven in de Wireshark dev guide.

Een make werkt probleemloos. Nu heb ik echter een rpm package nodig voor installatie op een Red Hat machine. Volgens de dev guide doe je dat gewoon met:

code:
1
$ make rpm-package

Dit gaat echter niet goed. Hij breekt af met:

code:
1
File not found by glob: /tmp/wireshark-1.1.0-root/usr/share/man/*/*

De directory /tmp/wireshark-1.1.0-root/usr/share/man/ bestaat inderdaad niet. Waar haal ik dat vandaan? Zijn dit de man pages van Wireshark zelf?

De machine die voor de softwaregeneratie gebruikt wordt loopt op Red Hat 4 Enterprise Edition, 64 bits versie.

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Lijkt het idd op dat het de manpages zijn.Kun je voor andere pakketten wel RPMs draaien?

• EXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-01 20:08

EXX

EXtended eXchange

Topicstarter
Kan ik eens proberen, maar dat gaat niet zo 123 even.

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Waar hoort mijn topic?
En dit heeft met PRG te maken omdat... :?

PRG >> NOS denk ik :P

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij