Toon posts:

nieuwe formule 1 game

Pagina: 1
Acties:
  • 609 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
voor de f1 liefhebbers :

er komt in 2009 een nieuwe f1 game uit voor xbox 360 en playstation 3,

codemasters heeft de rechten gekregen over het spel en dus is het niet alleen voor de ps3
verder is er weining bekend...

hier een link :
http://www.techzine.nl/ni...t-licentie-Formule-1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-10 11:56

PromoX

Flying solo

Zoals je aan de overige topics hier in SGD kunt zien wordt er over het algemeen een uitgebreidere starpost verwacht. Misschien kun je deze, voor zover er info te vinden is, nog wat verder uitbreiden?

Als je dit (in de toekomst) niet van plan bent, kun je het maken van een startpost beter aan een ander overlaten :).

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:26
Het wordt voor de TS wel erg lastig om een uitgebreide topicstart te maken over een game waarvan alleen de naam nog maar bekend is, denk je ook niet PromoX? ;)

Overigens ben ik benieuwd wat ze er van bakken. Wacht al jaren op een nieuwe f1 game, hoop dat de PC toch niet vergeten wordt.

[ Voor 29% gewijzigd door Maverick op 15-09-2008 16:14 ]

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En er is bekend dat de game gebouwt zal worden op de engine van Racedriver GRID :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-10 11:56

PromoX

Flying solo

Maverick schreef op maandag 15 september 2008 @ 16:14:
Het wordt voor de TS wel erg lastig om een uitgebreide topicstart te maken over een game waarvan alleen de naam nog maar bekend is, denk je ook niet PromoX? ;)
Ik neem aan dat je begrijpt wat ik bedoel met 'in de toekomst' ? En dan nog valt er ook voor nu ook best wat meer van te maken hoor. Uit het artikel waarnaar gelinkt wordt kan bijvoorbeeld wel wat informatie gehaald en verwerkt worden in de startpost :).

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Dat is slechts een link naar een (oud) artikel, die ook hier op t.net heeft gestaan, over het feit dat Codemasters de F1 licentie heeft ipv Sony, ik kom verder niets over die game tegen.

Als de naam al bekend is van de game, wat word die naam dan? :S

Zou deze game ook modbaar zijn? Ik hoop het wel, want dan is de game een lang leven beschoren, kijk maar naar bijvoorbeeld rFactor en zo... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-10 15:04

MetalPool

Boe!

Tja ik vind dit soort topics een beetje te vroeg en ook een beetje overbodig.
Dan kan ik ook alvast een topic gaan starten voor Diablo 4......

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Inderdaad. Als er wat meer bekend is en iemand bereid is een enigzinds nette TS te maken ipv een link en twee halve zinnen, mag er weer een nieuw topic komen. Er is nu nog zo weinig om over te discussiëren, dat het topic ook nogal nutteloos is in SGD.

Mocht je mensen enkel willen informeren kun je uiteraard altijd op de frontpage een nieuwstip insturen ;)

[ Voor 39% gewijzigd door TheZeroorez op 16-09-2008 16:28 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.