Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een n73 met een orange abonnement. Als ik thuis ben heeft ie een 3g verbinding. Dit betekend dat ie dus op internet kan via de router (althans dat is wat ik denk).

Nu is mijn vraag als ik op opera mobile ga met mijn mobiel dan kan ik kiezen tussen orange gprs, orange mms, orange world en orange netherlands. Maar is er ook een mogelijkheid om op internet te gaan zonder dat ik ervoor betaal. Net zoals je dat met de pc doet.

Ik heb orange gebelt en gevraagd. Die zeiden dat dat alleen kon als je wifi verbinding met je mobiel kan maken. Maar nu weet ik dat een vriend wel gewoon via de router met 3g op internet kon.

Hebben jullie een oplossing behalve dat ik dan een mobiel moet kopen met wifi.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:18
3g is een netwerkdienst, heeft niets met wifi te maken. Dus ik denk dat die vriend het niet helemaal goed begrijpt.

Je zou een onbeperkt abbo kunnen afsluiten (zo rond de 10 euro per maand), dan kan je gewoon met 3g verbinden zonder extra kosten (tenzij je meer dan 250mb per maand verbruikt)

Verwijderd

Topicstarter
Maar waar slaat de 3g dan op dat betekend toch dat ie verbinding heeft met de router? Is er dan niet een mogelijkheid dat ik zo op internet kom?

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:57

-ET-

Phone Home

Die 3G slaat erop dat je in een gebied bent met UMTS dekking. Je kan dus via UMTS internetten en heb je dus een mobiel internet abbo nodig. Bij orange is dat Orange World abbonement.

met een N73 kan je niet via een router internetten. De n73 heeft namelijk geen WIFI aan boord.

Verwijderd

Topicstarter
En dan mijn laatste vraag wat is orange netherlands dan?

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:57

-ET-

Phone Home

Orange Netherlands is volgens mij een profiel waarbij je per minuut of per MB je traffic betaald. En dat is redelijk prijzig. Maar als je het zeker wilt weten moet je de KS van Orange even bellen.

• Swaptor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-10 19:25

Swaptor

Java Apprentice

De dingen die je noemt zijn connection-schema's. Dit zijn setjes gegevens die je telefoon kan gebruiken om verbinding op te bouwen via je abonnement. Orange Netherlands is zo'n set gegevens.

De n73 heeft geen wifi, dus internetten met je telefoon gaat *altijd* via je eigen telefoonabonnement.

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

Verwijderd

Topicstarter
Ok bedankt voor alle snelle reacties.

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-11 21:59

_Christiaan_

Master of SOG

Je moet Orange World aanzetten (€6 per maand, gaat van je bundel af, onbeperkt internet) of je abo upgraden naar Orange Music (€35 per maand, dit is inclusief internet en 300 gratis sms'jes als je je bundel helemaal op hebt verbruikt de vorige maand).

Volgens mij maakt het daarna geen neuk uit welke instelling je kiest. Niet bij mij althans. Je kan altijd internetten als je bereik hebt, en als je daarnaast het 3G logootje linksboven zien dan is er UMTS. Dus dan is je internet sneller.

NOSIG

Verwijderd

Topicstarter
Als je dat orange world doet gaat dat dan van je abbo af? Want ik heb nu een aanbieding waarbij je 10 euro betaalt en 20euro krijgt en zou het dan zo zijn dat ik dan 14 euro krijg incl 25Mb internet?

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Je houdt na aftrek van het bedrag voor World idd nog 14 euro over van je 20 euro bundel.
Verder is internetten via de World portal onbeperkt, die 25MB zijn voor Internet Access, dus downloaden, email ophalen, etc.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dit is allemaal wel heel erg basic. Met een beetje inzet had je deze vraag zefl ook wel kunnen beantwoorden. Bij deze het vriendelijke verzoek om in het vervolg wat meer eigen initiatief te tonen.

Omdat er verder geen discussiewaarde in dit topic zit, gaat deze op slot.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.