Elke keer als ik Outlook 2003 opstart krijg ik een foutmelding dat de default emailfolder niet geopend kan worden, omdat die online staat en Outlook 2003 offline is geconfigureerd. Omdat Outlook 2003 zichzelf afsluit na deze foutmelding, krijg ik de kans niet om Outlook 2003 op online werken te zetten. Heeft iemand een idee hoe ik Outlook 2003 toch op online werken kan zetten? Zoeken op GoT of google levert niks op. Ik heb namelijk nu ff geen zin om Office 2003 opnieuw te moeten instaleren.
Verwijderd
Je kan een nieuw profiel aanmaken, dit verhelpt meestal het probleem wel.
Ga naar configuratiescherm (Klassieke weergave)-->e-mail-->profielen weergeven-->Toevoegen-->Vul bijv. "Mail" in-->configureer het account uit-->selecteer onder: "Altijd dit profiel gebruiken" het profiel: "Mail" --> klik op Ok en dan zou het moeten werken.
Anders kan je via configuratiescherm-->software-->Office 2003-->Office herstel doen. Dit lost ook vaak problemen op.
Ga naar configuratiescherm (Klassieke weergave)-->e-mail-->profielen weergeven-->Toevoegen-->Vul bijv. "Mail" in-->configureer het account uit-->selecteer onder: "Altijd dit profiel gebruiken" het profiel: "Mail" --> klik op Ok en dan zou het moeten werken.
Anders kan je via configuratiescherm-->software-->Office 2003-->Office herstel doen. Dit lost ook vaak problemen op.