Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

email afdrukken met naam van bijlage

Pagina: 1
Acties:
  • 294 views

• Zjwamer
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-01-2024
Als ik een email probeer af te drukken (waar een bijlage bijzit). hoort normaal gesproken op de afdruk de naam van de bijlage komen te staan. Ik heb Outlook 2003 al eens opnieuw proberen te installeren, maar dit helpt niet. Op andere computers doet hij het wel gewoon.
hieronder de screen hoe het moet komen:
Afbeeldingslocatie: http://www.omroepbeesel.nl/screenshot.jpg

alvast bedankt!!!

Sander Vogelaar

• yodeluxe
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-11 10:29
Zeg, vorige keer werd je er al ook op gewezen dat wij geen tweedelijns helpdesk zijn voor je bedrijf, toen je hier kwam met hetzelfde probleem. Je hebt ook nog steeds niet vermeld wat je zelf hebt gedaan. Staan alle (ja, alle) instellingen hetzelfde tussen de computer waar je problemen mee hebt en die andere computers waar je het over hebt? Als je daar eens mee gaat beginnen?

Enne, lees de FAQ eens van dit forum, wil ook wel eens helpen over hoe je hier moet posten ;)

Mijn platencollectie (nog bezig met invoeren)
Hotel nodig? Kijk in dit topic voor 10% korting!

• Zjwamer
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-01-2024
ik heb alle instellingen gewoon hetzelfde staan. Dat is juist ook het rare.

Sander

• yodeluxe
  • Laatst online: 28-11 10:29
Zjwamer schreef op maandag 15 september 2008 @ 17:21:
ik heb alle instellingen gewoon hetzelfde staan. Dat is juist ook het rare.

Sander
En hoe moeten wij dan helpen? In de glazen bol kijken? Je denkt hopelijk toch niet dat die ene computer bezeten is van het bijlagetekstverwijderduiveltje? ;) Als op alle andere computers het wel gaat, maar op die ene niet, dan is er toch een instelling anders. Op die andere computers heb je dan ook dezelfde installatie uitgevoerd (dus voor de duidelijkheid, jij hebt al die andere computers waar het wel op werkt, zelf geinstalleerd)?

En nogmaals: Lees de FAQ. Zoals je hier post, zie je ons aan voor een stel paranormale mensen die van hieruit de bitjes door je computer kunnen zien dansen. Laat eens weten wat je zelf al hebt uitgezocht, geef meer info!

Mijn platencollectie (nog bezig met invoeren)
Hotel nodig? Kijk in dit topic voor 10% korting!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Fijn, zo'n poster die meerdere fora spamt met dit soort vragen: eerste drie hits op bovenstaande Google query zijn dit topic en precies dezelfde topics op de Computer!Totaal en ComputerIdee fora.

[ Voor 3% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 16-09-2008 09:06 ]

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

• ralpje
  • Laatst online: 17:41

ralpje

Deugpopje

Hé, zover had ik nog niet eens gekeken :)

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 20:42

IEF

Why so serious?

1) Dit heeft niets met I&H te maken.
2) Heb je zelf al iets gezocht? Het is hier dus geen helpdesk.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.