• Lekiame
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 28-01 13:28
Hallo,

Sinds een tijdje start mijn windows erg langzaam op.
Bij het opstarten moet dat windows balkje wel 12-15 keer heen en weer gaan voordat hij verder gaat.
Gistere geformateerd, zonder resultaat. Processor is overgeklokt naar 4.4GHZ, maar op 3,16 (stock) duurd het laden even lang. Waar kan dit aan liggen?
Heb deze topic trouwens maar hier neer gezet aangezien ik mijn processor ook overgeklokt heb.
Mijn voeding is 600W OCZ GameXStream. Verder doet de hele PC het supersnel, dikke scores, snel gebruik alleen windows laad hij gewoon sloom. Mijn Samsung spinpoint 750GB staat verdeeld over 2 partites, 200 & 550 GB op die van 200 staat Windows. Lijkt mij niet echt dat zo'n spinpoint sloom is ofzo.

mvg, Maikel.

Verwijderd

Ik denk dat het aan drivers ligt. Heb namelijk hetzelfde probleem. Dit probleem is bij mij veroorzaakt door een Creative X-fi driver. Het opstarten duurt ~10 seconden langer. Maar ik vind het niet erg.

Probeer is een andere driver voor je 4870 te downloaden.

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
msmeenge schreef op maandag 15 september 2008 @ 12:15:
Hallo,

Sinds een tijdje start mijn windows erg langzaam op.
Bij het opstarten moet dat windows balkje wel 12-15 keer heen en weer gaan voordat hij verder gaat.
Gistere geformateerd, zonder resultaat. Processor is overgeklokt naar 4.4GHZ, maar op 3,16 (stock) duurd het laden even lang. Waar kan dit aan liggen?
Heb deze topic trouwens maar hier neer gezet aangezien ik mijn processor ook overgeklokt heb.
Mijn voeding is 600W OCZ GameXStream. Verder doet de hele PC het supersnel, dikke scores, snel gebruik alleen windows laad hij gewoon sloom. Mijn Samsung spinpoint 750GB staat verdeeld over 2 partites, 200 & 550 GB op die van 200 staat Windows. Lijkt mij niet echt dat zo'n spinpoint sloom is ofzo.

mvg, Maikel.
Wat voor moederbord heb je?
Wat is je boot sequence (in je bios)?

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Lekiame
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 28-01 13:28
Gigabyte GA-P35-DS3P rev 1.1 bios F11 (onderstuend E0 E8500)
Heb waarempel ook een X-Fi XtremeAudio.
CD-ROM - > HD - > DISABLED