Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Draadloze muis/keyboard met goeie range

Pagina: 1
Acties:

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:22

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Topicstarter
Hey mensen,

Ik ben al een tijdje opzoek naar de mogelijkheid om mijn pc draadloos te bedienen, omdat ik deze boven heb staan en beneden op mn tv het beeld ook kan zien als media center ed.
Ik heb dit nu eerst opgelost met wat knutselwerk en een afstandsbediening maar het is niet ideaal (vooral met woorden typen enzo :P)
Nu zoek ik een toetsenbord/muis combi waarmee ik dus een goed bereik heb, geen setje wat met moeite het einde van je bureau haalt. Maar het moet dus door een plafond, en ik denk dat het ong. 4/5 meter is. Heb al een hoop gezocht in pricewatch en google maar kom niet op de resultaten die ik zoek.
Is er iemand die ervaring heeft met een goeie set hiervoor?
Toetsenbord mag verder lekker simpel zijn, Special Functions knoppen zijn natuurlijk een pro maar geen must.

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-11 08:03

SeatRider

Hips don't lie

Armageddon_2k schreef op maandag 15 september 2008 @ 11:44:
Hey mensen,

Ik ben al een tijdje opzoek naar de mogelijkheid om mijn pc draadloos te bedienen, omdat ik deze boven heb staan en beneden op mn tv het beeld ook kan zien als media center ed.
Ik heb dit nu eerst opgelost met wat knutselwerk en een afstandsbediening maar het is niet ideaal (vooral met woorden typen enzo :P)
Nu zoek ik een toetsenbord/muis combi waarmee ik dus een goed bereik heb, geen setje wat met moeite het einde van je bureau haalt. Maar het moet dus door een plafond, en ik denk dat het ong. 4/5 meter is. Heb al een hoop gezocht in pricewatch en google maar kom niet op de resultaten die ik zoek.
Is er iemand die ervaring heeft met een goeie set hiervoor?
Toetsenbord mag verder lekker simpel zijn, Special Functions knoppen zijn natuurlijk een pro maar geen must.
Zo'n beetje alle Logitech/Microsoft setjes op basis van bluetooth lijken mij in aanmerking komen...

Nederlands is makkelijker als je denkt

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:22

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Topicstarter
Zowel alle bluetooth setjes, dat klinkt als heel veel setjes maar als ik op pricewatch zoek vind ik:

BlueTooth 2.0: 2 setjes
BlueTooth 1.0: 2 setjes

Dus totaal 4 setjes, en allemaal van 140 Euro +

meeste 2.4 Ghz setjes gaan voor onder 50 euro, dus dat verschil vind ik erg groot.
Alleen ben ik dus opzoek naar een setje dat wel een beetje fatsoenlijk bereik heeft

• VantageR
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
De pricewatch is niet de enige productvergelijker op internet: Kieskeurig: Bluetooth toetsenborden

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-11 14:33

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Ligt ook aan het type plafond natuurlijk (hout, beton?)

x aantal jaar terug had een vriend van mij zo'n simpel logitech 2.4Ghz setje, dat ging probleemloos van zijn pc op zolder naar de tv onder in de woonkamer.

Andere kameraad van mij ook met een Logitech setje op dezelfde verdieping (appartement) van de slaapkamer (pc) naar de woonkamer, ook een afstandje van een meter of 6 á 7...

Ken je niemand met zo'n setje wat je kunt proberen?

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.