Verwijderd

Topicstarter
Hi there fellow tweakers!

Om een lang verhaal kort te maken.

Een vriend van me heeft een systeem gebaseerd op het Asus P5B moederbord. Daarbij heeft hij een C2D E6400, 2GB valueram 667mhz en een MSI GF7900.

Nu start het geheel ineens niet meer op nadat het dik een jaar prima heeft gelopen. Vrijwel direct na het aanzetten van de computer geeft het moederbord een foutcode. 1x lang, 3x kort. Deze blijft ook herhaald worden tot ik de stroom eraf trek of de power switch lang ingedrukt hou.
Geen beeld verder, helemaal niks.

Nu heb ik in de handleiding van het moederbord zitten kijken, maar kom deze code nergens tegen.

Heeft iemand enig idee wat de foutcode betekent?

Alvast bedankt!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2008 11:27 ]

• WhizZRinaldo
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 15:33
Verwijderd schreef op maandag 15 september 2008 @ 11:25:
Hi there fellow tweakers!

Om een lang verhaal kort te maken.

Een vriend van me heeft een systeem gebaseerd op het Asus P5B moederbord. Daarbij heeft hij een C2D E6400, 2GB valueram 667mhz en een MSI GF7900.

Nu start het geheel ineens niet meer op nadat het dik een jaar prima heeft gelopen. Vrijwel direct na het aanzetten van de computer geeft het moederbord een foutcode. 1x lang, 3x kort. Deze blijft ook herhaald worden tot ik de stroom eraf trek of de power switch lang ingedrukt hou.
Geen beeld verder, helemaal niks.

Nu heb ik in de handleiding van het moederbord zitten kijken, maar kom deze code nergens tegen.

Heeft iemand enig idee wat de foutcode betekent?

Alvast bedankt!
1x lang en 3x kort, dat is duidelijk een Video probleem.
Videokaartje even vervangen ? ;)

Verwijderd

Topicstarter
Oki, zal vanmiddag mijn kaartje even meenemen naar hem. Dan test ik dat even uit.

Ik zal laten weten hoe het gegaan is zodra ik meer weet.

Bedankt voor de vliegensvlugge reply!