Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Voeding probleem.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In mijn kamer is gisteren een nieuw bureau geinstalleerd en daarvoor moest mijn computer afgekoppeld worden. Maar toen ik alles weer had staan wou mijn computer niet meer aan. Alle stekkers etc. erin gestoken, stroom erop en ik zag dat het lampje bij mijn voeding aan het knipperen was en dit zou normaal gewoon moeten branden dus toen wist ik het al.

De computer ging niet aan. Deze computer heeft me voor het eerst in de steek laten zitten.,

Ik ben bang voor een kapotte voeding maar heeft iemand hier ervaring of hetzelfde probleem mee gemaakt? En waar zou ik eventueel moeten testen?

Alvast bedankt.

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Goed begin zou de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter zijn. :)
Als de PC helemaal niks meer doet en je verdenkt de voeding dan zou je de voeding eens uit de PC kunnen halen (alle draden los) En dan de stekker van de voeding in het stopcontact steken.
Daarna verbind je twee pinnen (14 en een ground) en zou de voeding moeten starten.
Onder starten wordt verstaan dat de fan gaat draaien overigens. ;) Dit moet je niet te lang doen want voedingen vinden het niet leuk dat ze aan staan zonder belasting.
Afbeeldingslocatie: http://faq.tweakers.net/pmg/test-psu.jpg Zo dus. :)

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nieuwe voeding gehaald en het werkt perfect nu. Maar thnx anyway, ik ga zowiezo nog even testen of de voeding werkt want anders hoef ik hem niet weg te gooien!

-slotje