Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

All-in-one printer aanschaffen

Pagina: 1
Acties:
  • 595 views

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:32
Ik zit al een tijd te kijken naar een nieuwe printer / scanner combinatie. Heb ook de nieuwe site printer.com druk gebruikt maar toch zit ik een beetje in moeilijkheden.

Op dit moment hangt mijn huidige printer aan een HP EN3700 USB printserver. Ik ben dus op zoek naar een nieuwe all-in-one printer die op deze printserver werkt, of een all-in-one met ingebouwde printserver. Daarnaast zou ik ook graag willen scannen over het netwerk in plaats van alleen kunnen printen.

Laatste eis is dat het budget <150 euro is. Heeft iemand misschien ideeen bij deze specifieke vereisten?

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Wat heb je zelf zoal gevonden.
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat wij voor je gaan zoeken. Dat moet je toch echt zelf doen.
Kunnen wij daarna eventueel advies geven.

Money for nothin' and your chicks for free

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:37

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Waarom zoek je je onheil niet bij HP zelf? Die hebben (in mijn ogen) goede AIO printers.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Ik zat laatst met dezelfde vraag en identieke eisen.

Ik heb mijn budget opgetrokken naar 215 euro en daarvoor had ik een canon mx700 (in BE). Deze heeft een ingebouwde netwerkpoort. Je kan er naast printen ook mee scannen over netwerk (mits er op de doelpc een specifiek stukje software is geinstalleerd). Deze kan voor zover ik weet niet scannen naar usbstick/geheugenkaart. De MX700 heeft 1 zwarte en 3 kleurencardridges (allen apart).

Iets dat in je budget past is bv een HP c5180 oid. Deze hebben mijn ouders. Die heeft ook een netwerkpoort. Scannen over netwerk denkik dat moet kunnen. Ik heb echter de tijd nog niet gehad om dat bij hen te installeren en testen. Deze kan wel scannen naar geheugenkaart (geen reguliere usb stick wegens geen usbpoort voor usbsticks aanwezig). Deze c5180 heeft denkik 6 aparte cardridges: 1 zwart en 5 kleurencardridges.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2008 09:04 ]

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-11 04:21
Ik gebruik een HP 6310. Deze kan rechtstreeks op het netwerk aangesloten worden en is een all-in-one. Schijnt dat je ook nog vanaf je PC kan faxen, maar dat heb ik nog niet geprobeerd.

• Spixo
AvanCade schreef op maandag 15 september 2008 @ 14:23:
Ik gebruik een HP 6310. Deze kan rechtstreeks op het netwerk aangesloten worden en is een all-in-one. Schijnt dat je ook nog vanaf je PC kan faxen, maar dat heb ik nog niet geprobeerd.
Kan je met dit apparaat ook via netwerk scannen? Of alleen stand-alone kopieeren? Dat wordt namelijk nergens duidelijk aangegeven :/

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Tuurlijk kan je ermee faxen, scannen en printen over het netwerk. Zelfs via de kaartlezer foto's inlezen. Stand alone kopieren kan ook.

[ Voor 12% gewijzigd door itsalex op 15-09-2008 14:39 ]

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-11 04:21
Je kan zelfs via de document feeder naar een netwerk computer scannen. Je kan ook vanaf je eigen computer een scanopdracht geven of vanaf de HP een opdracht richting je computer sturen. Wat functies betreft is hij ideaal, alleen weet ik de hedendaagse prijs niet uit mijn hoofd.

Pricewatch leert dat deze binnen je budget ligt.

[ Voor 8% gewijzigd door AvanCade op 15-09-2008 15:27 ]

• Spixo
Nog even een update voor de geintresseerden en voor de archiefvorming.

Ik heb uiteindelijk een HP Officejet J6410 aangeschaft. Die heeft momenteel een aantrekkelijke cash-back actie waardoor je via HP 50 euro retour krijgt.

Printer werkt prima, vanaf elke computer is te scannen en de printen. Zelfs via internet is te scannen via de webinterface van de printer _/-\o_. Daarnaast is hij voorzien van tal van handige snufjes zoals het automatisch dubbelzijdig printen.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Van een Tweaker verwachten we dat hij zelf in staat is eisen te stellen, info te zoeken, die info in het licht van de eisen te lezen en dan bovenal zelf een keuze te maken.

Daarnaast verwachten we sowieso dat je inzet steekt in een topicstart. Dat zou je dondersgoed moeten weten, want we hebben het je vaker moeten vertellen...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.