Laptop backlight keyboard

Pagina: 1
Acties:
  • 374 views

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07-2025

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Topicstarter
De vriend van m'n zus heeft een Macbook. Die blijkt over backlit keyboard te beschikken, een vrij zeldzaam gebruik in de laptops. (geeft witte tekens) Da's leuk voor in het donker werken. Maar niet elke merk heeft een baclit keyboard of kan het leveren op bestelling. Of er is bedrijf die speciale keyboards kan maken voor bepaalde merken.

Mag ik graag weten welke merken zulke backlit keyboards kan leveren of hebben het in hun enkele laptop lijnen?

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

IBM heeft er een alternatiefje voor: een ledje bovenin het beeldscherm (al voor apple backlitting bedacht).Verder denk ik niet dat er zoiets is, ben het iig nog niet bij de grote merken (op apple na) tegen gekomen.

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-01 22:32
De Dell Studio reeks heeft dit ook, echter moet je dit dan wel apart bestellen via de telefoon.

• Flipside
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-06-2024
Bij mijn weten zijn het alleen Apple, Alienware en VoodooPC die laptops hebben met verlicht toetsenbord. Medion en Lenovo hebben versies met een ledje bovenaan het scherm die naar beneden schijnt. Ik ben het nog nooit tegengekomen om achteraf in te bouwen.

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07-2025

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Topicstarter
http://www.ideastorm.com/...w/62983/Backlit_Keyboards
Lange draad over backlit keyboards, vooral in laptops

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-01 22:00
De DELL Latitude E-Series schijnt ook (als optie?) de backlit keyboard te hebben.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:42
*titelfix

De Zepto Nox heeft ook deze optie overigens. Maar ik doe dit topic op slot. Het is een uitzoekvraagje. Je kan prima op internet zoeken naar notebooks met zo'n optie doormiddel van het lezen van specs/reviews.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.