Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Brains
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-03-2024
Hallo,

ik heb een HTC Touch Pro (eng) en deze wil ik synchroniseren met mijn Windows Vista Business x64. Mijn vorige HTC, een i-mate jam, synchroniseerde zonder problemen. Echter nu wil ik een tweede partnership opstellen, maar de Touch Pro wordt helemaal niet gevonden.

Na het installeren van het bijgevoegde cd'tje heb ik 1x een partnership op kunnen stellen, maar het synchroniseren werkte niet. Ik kreeg deze melding: http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=72544, die in het niets eindigt.

Nu heb ik het partnership verwijderd, maar kan de Touch Pro niet meer vinden in het Mobile Device Center. Als ik het apparaat je aan de USB hang, krijg ik wel de geluidjes van dat er wat gevonden/verwijderd wordt.

Weet iemand of er problemen zijn met de combinatie Touch Pro en Windows Vista?

• afterburn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-11 16:52

afterburn

No more...

Ik heb iig geen problemen met de TP en Vista x64.

Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs

• Brains
@afterburn
Had jij al partnerships toen jij je TP aan de computer koppelde? Als ik in mijn Sync Setup kijk, kan ik niet mijn Touch Pro als "gekoppeld" apparaat zien.

Welke software/drivers heb jij geinstalleerd?

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:42
Heb je je telefoon al een soft reset gegeven ? Kan zijn dat ActiveSync hangt op je telefoon waardoor de connectie niet goed tot stand komt.

• Brains
Bedankt, ik heb de telefoon eens soft reset gegeven en daarna maakte Windows een nieuwe "modem verbinding". Mijn contacten heb ik nu in mijn telefoon staan, nu de GPS nog...