Hoi, ik heb net een nieuwe F480 aangeschaft. Maar als ik de telefoon opstart is de taal Pools of i.d. Wie weet welke stappen ik moet doen om de juiste taal te krijgen?
Heb je er wel een nederlandse simkaart in, bij mijn telefoon past ie het meteen aan en vraagt ie of de taal zo goed is.
2600K - 4.6G|8GB 1333|P8P67 EVO|Club3D 4870 1G OC|2x 2493HM|DasKeyboard Ultimate|Logitech G5|Lian-Li PC-A71b + demping|Intel 510 120G|WD Black 1TB + Green 2TB|Be-Quiet P7-Pro 850W|Xonar D2x|Phonar Ethos R 100G EdMa|Music Hall DAC25.3 + A15.2|AKG K701
Welkom op GoT 
Zoals je in het beleid kunt lezen, verwachten we hier eigen initiatief. Zo is het gebruikelijk om, vooral, bij een nieuw topic aan te geven wat je zelf reeds hebt onderzocht en geprobeerd en met welk resultaat. Daarnaast loopt er over dit toestel ook een groot topic: Het Samsung F480 Topic ; het zou kunnen zijn dat daar iets dergelijks al een keer aan bod is geweest. Misschien dat de handleiding je ook een eind op weg kan helpen.
Omdat dit topic in deze toestand een vraag is waar ik niet uit kan halen wat je zelf reeds hebt onderzocht, doe ik dit topic op slot.
Zoals je in het beleid kunt lezen, verwachten we hier eigen initiatief. Zo is het gebruikelijk om, vooral, bij een nieuw topic aan te geven wat je zelf reeds hebt onderzocht en geprobeerd en met welk resultaat. Daarnaast loopt er over dit toestel ook een groot topic: Het Samsung F480 Topic ; het zou kunnen zijn dat daar iets dergelijks al een keer aan bod is geweest. Misschien dat de handleiding je ook een eind op weg kan helpen.
Omdat dit topic in deze toestand een vraag is waar ik niet uit kan halen wat je zelf reeds hebt onderzocht, doe ik dit topic op slot.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Dit topic is gesloten.
![]()