Hallo allemaal.
IK heb sinds een paar dagen nu exchange 2007 draaien op me 2 de server.
Op me eerste server draait exchange 2003 deze draait nu al paar maanden.
NU ik 2007 heb draaien en beetje lopen neuzen ziet het er allemaal kwa isstellingen goed uit. 2007 ziet me mailboxen van 2003, address lijsten etc ook me smtp heeft hij netjes overgenomen.
Maar nu is mijn probleem als ik een mailbox aangmaakt op de 2007 gaat dat allemaal goed. ik login met account open outlook en alles gaat zoals het hoort dan probeer ik te maken vanuit eigen domain naar email van 2007 exchange. dat werkt perfect. mailen vanuit buiten naar het email gaat ook perfect.
Allen nu komt het ik kan geen mail verzenden. ik krijg na een tijd een bericht van ( de bezoring van uw bericht bij de volgende geadresserden of distrubutielijsten is vertraagd)
nou heb ik al paar dingen geprobeerd.
poort goed gezet.
router wat aanpassingen gedaan permit .....
smtp connector nagechecked.
Voor de rest heb ik nog niet zo veel ervaring op 2007 gebied.
Grtz
IK heb sinds een paar dagen nu exchange 2007 draaien op me 2 de server.
Op me eerste server draait exchange 2003 deze draait nu al paar maanden.
NU ik 2007 heb draaien en beetje lopen neuzen ziet het er allemaal kwa isstellingen goed uit. 2007 ziet me mailboxen van 2003, address lijsten etc ook me smtp heeft hij netjes overgenomen.
Maar nu is mijn probleem als ik een mailbox aangmaakt op de 2007 gaat dat allemaal goed. ik login met account open outlook en alles gaat zoals het hoort dan probeer ik te maken vanuit eigen domain naar email van 2007 exchange. dat werkt perfect. mailen vanuit buiten naar het email gaat ook perfect.
Allen nu komt het ik kan geen mail verzenden. ik krijg na een tijd een bericht van ( de bezoring van uw bericht bij de volgende geadresserden of distrubutielijsten is vertraagd)
nou heb ik al paar dingen geprobeerd.
poort goed gezet.
router wat aanpassingen gedaan permit .....
smtp connector nagechecked.
Voor de rest heb ik nog niet zo veel ervaring op 2007 gebied.
Grtz