Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[NIS] 'netwerkbeveiligingskaart' in gebruik? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
GoT's

Ik heb een vaste pc die draadloos zit aangesloten op een Wireless Router.
Nu krijg ik een melding van Norton Internet Security:

"De netwerkbeveiligingskaart wordt door een andere gebruiker van deze computer uitgevoerd. Per keer kan slechts één kaart worden geopend.”

Is dit een groot beveiligingsrisico, moet ik iets aanpassen of zit het probleem in mijn wireless router ?
Wat ik ook intyp op google, hij vind niks wat hiermee te maken heeft.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dit lijkt een slechte vertaling; en heeft waarschijnlijk tot gevolg dat NIS helemaal niet draait. Ik pas je topictitel even aan; let hier in het vervolg zelf even op

Norton Internet Security probleem > [NIS] 'netwerkbeveiligingskaart' in gebruik? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Ah ok super bedankt, ik hoop dat iemand een oplossing heeft.

EDIT: Snelle reactie btw...

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2008 17:04 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Welk Operating systeem draai je überhaupt; en als het > XP is, kun je er dan achterkomen of er inderdaad nog een andere gebruiker is ingelogd? Sinds wanneer speelt dit probleem? Heb je wel administrator rechten?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik Windows XP professional. Verder heb ik maar 1 gebruiker op het systeem ingesteld (naast Administrator) met administrator rechten. Verder is er dus niemand ingelogd op mijn pc. Zou het iemand van buitenaf kunnen zijn op mijn draadloos netwerk.

Verwijderd

Topicstarter
onbekend probleem neem ik aan...misschien NIS opnieuw installeren is dat een optie ?

EDIT: Oplossing gevonden, de melding kwam elke keer naar voren zodra ik te snel op de knop "netwerkkaart" aan de linkerkant in NIS klikte. Hij geeft dan aan dat het venster van de netwerkkaart al open staat. En de gebruiker die er al gebruik van maakt ben ik dus zelf.

Toch bedankt voor de reacties.

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2008 15:13 ]

Pagina: 1